bustebartepin Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Nei, dronning må man jo være når man styrer sine undersåtter ikke med jernhånd men med silkemyke varme armer som så lett og gjerne finner veien rundt en hals.. Hennes form for diktatur fungerer utmerket i hennes rike Et smil er nok et eneste lite smil og verden ligger for hennes føtter og bare venter på neste kommando.. Noen prinsesseskole har hun aldri gått hun har jo alltid vært dronning Men hun kan smile med hele fjeset le med hele kroppen og glitre av kjærlighet til sitt hoff...
Maud Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 For et fint dikt! Det er klart disse små styrer hjemmet som om vi var deres hoff ;-) Velkommen hit også forresten, kan ikke huske å ha sett nicket ditt før.
bustebartepin Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2008 Takk takk! Jeg har lenge dinglet rundt her inne uten å gi meg til kjenne men nå syns jeg at det er på tide å sprette ut av "bare lese" skapet! Så her er jeg; superstolt mamma til fire flotte unger. Eldstejenta er 13, eldstegutten er snart 11, lillebror er 8 og dronninga er 20 mnd. Sev er jeg 36 år, jobber som pedagogisk leder og er meget godt gift på tolvte året.
Maud Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Og her er jeg: storebror nærmer seg 9, lillebror nærmer seg 3 og minstesnupp er nesten 6 mnd. Er 39 år og gift med en flott fyr. Jobber med mennesker som trenger hjelp fordi livet har floket seg til litt. Har vært aktiv på modne foreldre i et par år (tenk at det er så lenge!) På jentevis har vi hatt noen floker her også, men nå er det fint å være her og det er alltid plass til nye :-)
Urtete Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Smiler gjenkjennende til diktet!:-) Fint! Velkommen hit, forresten! )
bustebartepin Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. mai 2008 Floker er til for å løses er litt av min filosofi, jeg har vært ute noen vinternetter kan man si men det gjelder å fokusere på det som er bra! Har i relativt ung alder opplevd å miste begge mine foreldre etter lange perioder med sykdom, tenker derfor masse på dere jenter som har tunge dager pga syke mammaer nå. Synes forøvrig at dette virker som et varmt og trygt sted å være jeg, med massa masse flotte mennesker!!!
iznogood Skrevet 13. mai 2008 #7 Skrevet 13. mai 2008 Så gøyt dikt :-) Velkommen til denne kroken av internettet. Jeg er: alene med 3, storebror på 9, mellomsten på 3 og lillesøster på 2. Er 40 år og jobber med bits&bytes :-)
Plutseliten :) Skrevet 13. mai 2008 #8 Skrevet 13. mai 2008 Hei og takk for flott dikt Velkommen hit! Jeg er 39 år,samboer med en herlig 41 åring. Har en datter på 16 år,sambo har en gutt på 9 og en jente på 7 og sammen har vi minstemann som er 19 mnd ) Jobber i helsevesenet når jeg ikke er hjemme i permisjon. Trist å lese om dine foreldres tidligere bortgang,ser du har funnet din vei å fokusere fremover. Her inne er det varmt og trygt ja.Mange flotte damer,som deler av sine erfaringer.Det er rom for humor og alvor,kakeprat,værundring og selvfølgelig skryt og bekymringer rundt alle våre kjære små og store barn:) Ha en flott dag!
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #9 Skrevet 13. mai 2008 Hei Ei sånn dronning har eg og. Ho har fire brødre som utgjer hoffet, og det held i massevis.... Kor stort hoff har de?
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #10 Skrevet 13. mai 2008 Sorry, no leste eg lenger ned...typisk meg å vere litt for kjapp.
phantomet Skrevet 13. mai 2008 #11 Skrevet 13. mai 2008 Takk for at du deler diktet ditt med oss. Det var koselig lesning. Her i phantom-hulen har vi en eldre dronning som regjerer, som eldst med tre mindre brødre, (og enda to på vei) har hun en status som beundringsobjekt og bestemmelsesrett... Hun synes det er stas å være eneste jenta i gjengen, for hennes posisjon er tygt sikret for all fremtid...*ler* Velkommen til siden forresten. Hyggelig med nye nick. Her er det bare å slå seg løs og delta etter ønske og lyst...
tebekaa Skrevet 15. mai 2008 #12 Skrevet 15. mai 2008 Herlig dikt bustebartepin! Og velkommen inn til oss:-) Her i heimen er det litt forvirring i monarkiet, her er det nesten bare dronninger her, men foreløpig ingen sukking og stønning fra de store dronningene når Hennes Høyhet lille-snupp ber om oppmerksomhet. Hoffet her består av mor og far på 39 og 40, og jenter på 12, 10 (snart 11) og 0,5 år. Og så har vi kalven da, firbeintingen vår som er 35 hundeår. En fin liten gjeng som bor litt på landet, ikke så langt fra byen. Gleder meg til å bli bedre kjent med deg:-)
bustebartepin Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 15. mai 2008 Må bare få takke dere for koselige tilbakemeldinger; her føler man seg velkommen og det setter jeg stor pris på!!
Northernlights Skrevet 15. mai 2008 #14 Skrevet 15. mai 2008 Kjempeartig dikt =o) Har et par dronninger og noen konger, jeg ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå