Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hver gang babyen i magen snur seg kjennes det ut som at noen kutter meg opp innvendig!! har liggi å vridd meg i hele natt, og det er så vondt innimellom at jeg har grenet!!

hva er det som skjer?? noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dæven, det hørtes ikke mye godt ut.. jeg har ikke peiling på hva som skjer, men trur jeg ville ringt til legen og spurt..

good luck

Skrevet

Det hørtes ikke helt normalt ut...ring til lege eller jordmor, så får du sikkert komme og sjekke! Bedre en gang for mye enn for lite...

Skrevet

Uff!

Det høres ikke godt ut :-( Jeg vil jo absolutt anbefale deg å ta kontakt med lege eller helsesøster ettersom man aldri kan være sikker, men jeg kan forsøke å berolige deg litt ettersom jeg har opplevd lignende smerter selv!

Da jeg oppsøkte lege ang. disse smertene så viste deg seg at "lillegutt" presset veldig mot morkaken (min ligger på fremsiden av magen - på høyre side av navlen), den fikk til tider så mye "juling" ;-) at det kjentes ut som et invendig blåmerke (eller at noen stakk meg med kniv!!! Det var til tider helt uholdelig, men altså ikke farlig :-)

Ta en telefon til den/de du vanligvis forholder deg til, og de vil antagelig kalle deg inn til en kontroll/ul.

Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...