Stoltmai mamma:) Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 endelig, etter 9 lange mnd, er den magiske datoen kommet. Det har vært noen harde mnd, men oppkast og kvalme fra dag 1 frem til for tre dager siden, endelig har kvalmen gitt seg.. Nå håper vi snart jenta vår vil ut å hilse på mamman og pappan sin... Vi gleder oss noe voldsomt... Lykke til alle dere andre
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Masse lykke til, håper dere får ut jenta deres snart :=) Vi har 3 dager igjen til termin idag ... wiiii ...
Stoltmai mamma:) Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2008 Lykke til du også DollyD-fødeklar , vi får krysse fingrene for at vi får bebisene våre i armene våre snart
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Lykke til prinsesse!! Må alt gå bra med dere )
Supermamm Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Deilig når dagen endelig har kommet! Håper det skjer noe hos deg snart da:)
Stoltmai mamma:) Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. mai 2008 tusen takk for oppmuntrende ord, blir så utålmodig så det er koselig med oppmuntrende jenter Nå skal jeg bake brød, må ha noe å henge fingrene i
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #7 Skrevet 13. mai 2008 Hei, jeg har termin i morgen, og begynner å blir relativt klar for å få dette overstått og treffe den lille snella inni magen!!! Krysser fingrene for at vi alle sitter med de små englene i armene innen 1 uke!!!! :-) Jeg skal vaske huset til den store gull medaljen i dag...... hehe
Stoltmai mamma:) Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. mai 2008 Hei Lillemy2008_kommer i Mai 2008 Jeg hadde meg enskikkelig vaske dag i går, resulterte bare i en ekstrem vond rygg, håper du er mer heldig en meg Etter brød baksten skal jeg vaske bilen innvendig, ser jo helt grusom ut... lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå