Gå til innhold

Skal - Skal ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt på en ny runde med Nokadietten, og er fullt motivert! =D

Og nu sitter jeg og vurderer om jeg skal gå meg en tur på Kvernberget (En liten fjelltopp her i byen), eller om jeg skal gå og legge meg.. Hehehe. Er så trøtt sjø, har hatt underskudd på søvn i det siste... =P

Såh.. Jo, jeg tror jeg blir å gå en tur.. Kanskje.. Skal jeg? Urk.. Dørstokkmila er litt lang oxo sjø.. =P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kåm an.

Gå ut, du vil ikke angre på det ;-)

Skrevet

Hehe, nei det tror ikke jeg heller sjø.. Men sofaen var litt god nå da sjø.. Hehe.. ;)

Skrevet

Er på pulverkur selv.....

Gå turen du. Sove kan du gjøre i kveld. Frisk luft gir energi:)

Ta med myyye vann.

Kan jeg spørre hvor mye du skal ned - og hvor lenge du skal gå på kuren? Jeg skal ned 5kg og er usikker på hvor lenge jeg bør ta kuren.

Går på MinCur jeg da. Er jo så grusom soyasmak på Noka.

Skrevet

Ut på tur selvsagt! ;-)

Du kommer garantert til å føle deg MYE bedre etter den turen enn om du legger deg nedpå, kan jo ta deg en liten strekk ETTER turen ;-)

Skrevet

Ja, jeg har vel egentlig bestemt meg for å gå på tur. ;)

Jeg skal ned 7 kilo. Har gått ned ti fra før. Hatt et opphold på en del måneder, før jeg begynte igjen i går. Jeg tror jeg kommer til å bruke kuren helt til jeg nærmer meg målet, om ikke "helt frem". Har ikke bestemt meg enda.

Lykke til, til oss! =D

Skrevet

Nei, jeg vet.. Hehe.. Legger jeg meg nå, så kommer jeg bare til å få dårlig samvittighet... =P

Okei, men da stakk jeg da! Tudeluuu!

Skrevet

Gå på Kvernberget i finværet! Hvis du fortsatt er trøtt etterpå sover du da! Godt med en liten tur og frisk luft! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...