Gjest Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Jeg vet ikke, men har på følelsen at det blir hun trønderen.. Natalie?... Ikke det at jeg vil det, men... Tror ikke det er noe vits i å spørre om noen vet hvem vinneren er, for det er jo ikke lov å røpe.. Det blir en saftig bot på den deltageren som røper noe, de må underskrive en kontrakt.. Men vi kan da alltids gjette =)
Mamsen87 :) Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Er nok ingen her inne som vet det.. De har ikke lov og si noe. Men jeg tipper.. Natalia
Shining Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Hvis Natalia vinner, så vil vi kanskje Ungkaren himself begynne å dukke opp i barnehagen hos oss da ;o) (Hun har en sønn i samme barnehage som oss)
-˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙- Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Ok, da bestiller jeg en kropp lik hennes etter fødsel :-)
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #6 Skrevet 13. mai 2008 det var en tråd inne på anonym om dette, å der fikk en opplyst at det var jofrid som vant....om det er sant er jo en helt annen sak;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå