Gå til innhold

herregud!! HJEEEELP MEG!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hver gang babyen i magen snur seg kjennes det ut som at noen kutter meg opp innvendig!! har liggi å vridd meg i hele natt, og det er så vondt innimellom at jeg har grenet!!

hva er det som skjer?? noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med og ringe lege eller føden. det skal ikke gjøre vondt og ha baby i magen. ikke sånn.

Skrevet

jo sant det.. men føler meg sytete og masete...!! huff... og er jo ikke verken rier, eller noe blod eller noe..=((

Skrevet

noen andre som muligens vet hva dette kan være eller som har hatt det selv?

Skrevet

Hmmmmm, jeg føler meg også ganske "sår" innvendig og når mini tuller rundt inni der kan det gjøre litt vondt. Han driver å snur seg i alle retninger da, ikke søren om han skal legge seg ned i bekkenet.(24 dager igjen)

Men ikke såååå vondt som du beskriver da, hva med å ringe JM eller føden for å høre? :)

Skrevet

Nå sier du ikke noe om HVOR i magen det gjør vondt. men nå på slutten så kjenner jeg det sånn nederst ved symfysen, helt ytterst i sidene på magen og helt oppe ved ribbeina når det er mya aktivitet. Altså steder som gjerne er litt "ømmere" enn andre.

Og det er ikke mest ved spark men mest når hun snur seg...

Skrevet

det gjør vondt i hele magen og stråler bak i ryggen..

STKKENDEog rivende smerter!

er ikke bare når han beveger seg heller.. hvis jeg beveger meg slik at han flyttes på gjør det oxo..

Skrevet

Mulig det er liten plass og at babyen beveger seg mye? Husker sunniva som lå i tverrleie lenge. 1 natt trodde jeg faktisk jeg skulle dø av smerter.....sikkert da hun snudde seg og la seg riktig. Mye vondere enn noen fødsel. Ring HS eller føden hvis du er bekymret.

Skrevet

Jeg hadde også litt smerter, kjentes ut som om jeg ble raspet opp, jordmoren jeg gikk til forklarte at det sannsynligvis var barnet som klorte meg, hørtes litt snålt ut men arnet var det ingen ting i veien med og heller ikke noe galt med meg heller

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...