Mammaen til Isak Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Gratulerer du og!!! ) håper du får en knall dag! Blitt feiret noe enda?
Sivalur Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Takk! Roper hurra for deg, håper du får en knall dag! Null feiring på meg enda, stod opp før noen andre i huset og dro hjemmefra før noen var våknet, så foreløpig har jeg bare fått en lapp på kjøkkenbenken med gratulerer med dagen på. Blir kanskje bittelitt feiring ikveld. Har du blitt feiret noe da?
Mammaen til Isak Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2008 Jeg fikk frokost på senga før min kjære dro på jobb! blir ikke så mye feiring men litt god mat og kake blir det nok i kveld. Jeg gjorde jo det store i går og snublet i trappa, så med to forstuede bein er det ikke så mye som blir stelt i stand her fra min side.
Sivalur Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Auda, det hørtes ikke godt ut! På den annen side kan du nyte hele bursdagen din i sofaen med god samvittighet..... Da blir det mannen din som må ordne opp, det fortjener du! Vi skal på middag hos foreldrene til samboeren min, regner med de har en kake også. Ellers bakte jeg meg kake igår og mesteparten av den står i kjøleskapet hjemme, så om ikke annet skal jeg spise den kaken ikveld, namnam!
Mammaen til Isak Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. mai 2008 Ja det er sant og skal nok klare nyte den også. Du får kose deg i dag du og, så skal jeg høre med deg seinere om du har fått noe fint! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå