Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Må jo bare dele min glede med dere :-) I går så gikk snuppa 1-2 skritt alene flere ganger. Og i går kveld så slapp hun seg, var superkonsentrert og gikk et par skritt til :-) Ikke en racer enda, men siden hun er så skeptisk etter at hun slo seg så innmari så er jeg jo bare sååååååå stolt hehe Så nå er det vel snart løping over alt tenker jeg :-)
Millapril Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Ååååå så gøy! Gratulerer så mye med første skritt! Kan tenke meg hun var stolt der hun gikk av gårde. Håper du får filmet begivenheten og lagt ut bilder til oss. Hun var sikkert søt tenker jeg!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Gratulerer med gående snuppe. Gleder meg til å se at hun fyker av sted snart.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Ååååh så moro, synes jeg ser henne :-) Det er skikkelig artig når de går litt, det er liksom det siste "store" de skal lære. Man blir sånn PASSE stolt også da hehe, skjønner godt hvordan du føler deg nå. Gleder meg til å se henne i action :-)
Två små trollungar Skrevet 17. mai 2008 #5 Skrevet 17. mai 2008 Så kuuult! Det er noe aldeles spesielt med de første skritten!
Tussi og Maja Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 Å, så gøy! Så store og flinke det blir! Helt på sin plass å bli stolt da ja;-)
Solstråle72 Skrevet 18. mai 2008 #7 Skrevet 18. mai 2008 Så flink hun er! Gratulerer med en gående jente. Er veldig moro å se det prøver seg på sine første skritt. En er bare nødt til å bli stolt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå