to ganske tette og helt ferdig Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Hvordan gjør dere det, med to tette? Når det gjelder kveldstell og mating osv. mini er tre uker og eldste jenta er 21 mnd, jeg er alene noen kvelder i uken fordi mannen min jobber kveldsvakter. Hvordan gjøres det når eldste skal stelles for kvelden, er det noen som har funnet noen lure triks? Jeg har hatt min føste kveld alene med dem i dag og har hatt hjelp av min mor, men må jo klare meg på engen hånd snart....gode innspill mottas med takk. Mini får mme.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 her er yngste 3 mnd og eldste 2 år. 2åringen får kvelds i 19 tiden, jeg gir minstemann pupp før jeg går på badet med dem begge. Der får minstemann ligge litt uten klær og sprelle på stellebordet (med høye kanter, så han kan ikke ramle ned). Så steller jeg 2 åringen. Etterpå steller jeg minstemann også legges 2 åringen., og til slutt minstemann
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Jeg har nesten samme mellomrom mellom mine barn, og er også mye alene... Har gitt minsten flaske før vi sammen har pusset tenner og minsten har vært med når jeg har sunget eller lest eventyr for eldste mann. Dette har fungert toppers, og eldstemann synes det er stas at minsten kan ligge ved siden av han i senga og være med:) BAre prøv deg frem så finner du ut hva som er best for deg og barna!!
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Når de er så små synes jeg det er greiest å få eldste i seng først, her la jeg de to eldste når mini var noenlunde rolig. Nå som mini er blitt stor gutt på 11 mnd synes jeg det er mest praktisk å putte han til sengs først og så lese for de to store etterpå. Steller alle samtidig, eller ikke samtidig da, men har alle på badet på en gang ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå