Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler alle går i forening? Jeg har aldri gått i noe forening, og heller aldri blitt invitert inn i en. Hva er opplegget? Er det venninner man har fra barndommen av som er med? Og at man aldri kan invitere inn noen nye? Hvordan er det liksom? Har egentlig aldri savnet det, men innimellom føler jeg meg litt utenfor :/

Dere kan gjerne legge den ut på skravle for meg, siden det da vil bli flere svar. Takk.

Anonym

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir sikkert det vi kaller klubb her det :)

Jeg har gått i flere. Er vel 3. klubben jeg går i nå. Har blitt oppløst de to andre.

Noen som går nå ialg med meg gikk ilag med meg sisr klubb også.

Vi er 7 klubb venninner som treffest hver 3.onsdag. Går på rundtgang hvem som har klubb. Der vertinnen lager mat og serverer oss til vi kommer. Så sitter vi skarvler resten av kvelden.

De jeg har gått i har det vært venninner jeg kjente og venninner av venninner som jeg har blitt kjent med. Så alle kjente ikke alle da vi begynte:)

Vi er 7 stk nå så vi er mange nok, men hadde noen sluttet så hadde det vært rom for å tatt inn nye.

Som første klubben jeg gikk i der var vi 5 stk. Var ei som sluttet der, så var venninna mi som tipset om å spørre meg. For de ville da ha inn en ny. Og to av de hadde jeg aldri kjent. Men ho ene var da exn til daværende samboeren min (BF til mine 2) og så var det venninna mi.

Så der var jeg nykommern hehe og kjente kun 2 av de, men var bare venninne med ho ene.

Jeg synes det er kjempekoselig med klubb, og det er høydepunktet hver 3.onsdag :) Neste gang er i morra :)

Skrevet

jeg går i to klubber...

den ene klubben møtes vi ca 1 gang i mnd og det går på rundgang hvem som har det.. og vertinen velger selv hva de vil servere... det er alt fra kaldt enkel mat, til litt mer avansert mat. om sommeren har vi sommerfest, der våres bedre halvdel får være med og til jul så blir det julebord.... dette har vært en hit blant mennene våres. då får de også en mulighet til å bli bedre kjent med mennene våres. vi er vel ca 6-7 personer dette er venniner fra

vgs.

og så går jeg i en "klubb" der vi bare er 3 personer...der servere vi ikke noe mat, har kaffe/te og noe attått (noe ved siden av). her kan det gå både en og to mnd i mellom... og noen ganger går vi ut å spiser på cafe/resturang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...