Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Jeg føler alle går i forening? Jeg har aldri gått i noe forening, og heller aldri blitt invitert inn i en. Hva er opplegget? Er det venninner man har fra barndommen av som er med? Og at man aldri kan invitere inn noen nye? Hvordan er det liksom? Har egentlig aldri savnet det, men innimellom føler jeg meg litt utenfor :/ Dere kan gjerne legge den ut på skravle for meg, siden det da vil bli flere svar. Takk.
Trulte76 Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Blir sikkert det vi kaller klubb her det Jeg har gått i flere. Er vel 3. klubben jeg går i nå. Har blitt oppløst de to andre. Noen som går nå ialg med meg gikk ilag med meg sisr klubb også. Vi er 7 klubb venninner som treffest hver 3.onsdag. Går på rundtgang hvem som har klubb. Der vertinnen lager mat og serverer oss til vi kommer. Så sitter vi skarvler resten av kvelden. De jeg har gått i har det vært venninner jeg kjente og venninner av venninner som jeg har blitt kjent med. Så alle kjente ikke alle da vi begynte:) Vi er 7 stk nå så vi er mange nok, men hadde noen sluttet så hadde det vært rom for å tatt inn nye. Som første klubben jeg gikk i der var vi 5 stk. Var ei som sluttet der, så var venninna mi som tipset om å spørre meg. For de ville da ha inn en ny. Og to av de hadde jeg aldri kjent. Men ho ene var da exn til daværende samboeren min (BF til mine 2) og så var det venninna mi. Så der var jeg nykommern hehe og kjente kun 2 av de, men var bare venninne med ho ene. Jeg synes det er kjempekoselig med klubb, og det er høydepunktet hver 3.onsdag Neste gang er i morra
Trulte76 Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 kan legge det ut på skarvle for deg jeg Vet ikke om det er BIM eller DIB, men regner med det er DIB du mener
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 DiB ja, og ja det er sånn KLUBB jeg mener ja. :-) Takk skal du ha
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Bare jeg som er upopulær da kanskje siden jeg aldri har blitt invitert inn i en. Og det er mange venner rundt meg som går i forening. Jaja sånn er vel livet da.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #6 Skrevet 13. mai 2008 Er dette det som fra gammelt av ble kalt syklubb??
Trulte76 Skrevet 13. mai 2008 #8 Skrevet 13. mai 2008 er ikke sikkert du er upopulær fordi, kanskje de bare ikke har kommet på å spurt deg. Men hva med å få med noen venner å høre om de vil starte en klubb? Så har kanskje de noen venner de kan spørre igjenn? Så danner dere en ny klubb
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #9 Skrevet 13. mai 2008 Nei det er ikke det at jeg absolutt MÅ være med liksom. Skulle jeg vært med føler jeg at jeg ville ha blitt spurt for 100 år siden. Har ikke så mange venninner, og de jeg har er allerede med i foreninger. Føler det ikke bra for selvtilliten å måtte spørre meg til det liksom. Føler det som en krampetrekning å måtte starte den selv pluss at de jeg da eventuelt kan invitere allerede har nok med sine foreninger som de allerede har vært med i i 10 år og mer. HI
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 13. mai 2008 #10 Skrevet 13. mai 2008 Jeg tok initiativet til å starte en selv jeg =) Så vi var 4 venninner tilsammen,men så sluttet hun ene,vi bestemte oss for å ikke ta inn en ny en,mens tilbudet står ved lag til henne som sluttet =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå