Miapus Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Skal gifte meg 31.mai,og akkurat nå begynte jeg å grue/glede meg litt til å gå opp midtgangen..Alle kommer jo til å se på meg,kommer til å være så nervøs:) Skal ha møte med presten i dag,så nå begynner alt å bli så virkelig liksom. Flere som har disse tankene?
pandabjørn Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 det er nok ikke bare du som gruer deg til å gå opp kirkegulvet for det gjør jeg også.....tror det er mange av oss faktisk
kokelimonke Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 uff ja, gruer meg til det ja. Kommer sikkert til å bli en ute av deg selv opplevelse.. Hvor skal man se hen liksom?! Kanskje like greit å feste blikket på brudgommen laaaaangt der framme, men samtidig er det jo kanskje litt hyggelig å smile til gjestene =P Fysj, bare håper jeg klarer å holde tårene tilbake, er max sentimental, så kommer til å bli vanskelig!!
*1+1=2 små* Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 takk ja, det gruer jeg meg også til! Eller "glede/gruer" meg vel egentlig, takk og pris lenge til:D
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Jeg gruer meg VELDIG!!! Jeg klarer knapt nok å se folk i øynene når jeg fører en samtale, og er generelt ekstremt dårlig på å være the center of attention. Jeg er vant til å holde taler osv, men da ser jo folk på meg pga noe jeg _sier_. I kirka kommer jo folk til å "glane" og betrakte ansiktet mitt, kjolen min osv, og det ser jeg for meg at rett og slett bare kommer til å være ekkelt... :-(
Mamman til Mari Skrevet 13. mai 2008 #6 Skrevet 13. mai 2008 Ja, har en litt blandet følelse der jeg også... Gleder meg aller mest, men gruer meg bittelitt... Mest redd for å bli så rørt at jeg kommer til å hulke ;-) Blanke øyne og en tåre eller to hører jo med, men har aldri sett en hulkende brud ned midtgangen.... ;-)
MathildeC Skrevet 14. mai 2008 #7 Skrevet 14. mai 2008 Bare gleder meg jeg! Gøy å være i fokus, he he. Men: Er redd for at jeg begynner å gråte. Derfor har vi også valgt gamlemetoden i vielsesritualene, dvs det meste vi sier er vel "JA". Hvis ikke hadde jeg kanskje ikke klart å gjennomføre.. pluss sambo er engelsk, så hadde blitt for stress for ham å si det på norsk og litt "feil" å ta det på engelsk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå