Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 jeg er litt engstelig at stebarna kan skade fellesbarna i et øyeblikks sjalusi, misunnelse eller egen usikkerhet, jeg er også litt engstelig at de kan planlegge noe stygt, men mest at det skal skje på impuls. jeg har store stebarn, og egentlig kunne de sikker ha passet ltt, men jeg holder igjen her.
mams31 Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Du må vise dem tillitt da..Er selv stemor og tenker mye på jslausien etc..Men jeg er ganske sikker på at det blir mindre av den hvis jeg viser dem tillitt og gir dem oppgaver med barnet som kommer. Jeg tror du oppnår det du er redd for ved å handle slik du gjør. Prøv hverfall for en stund og gjør det motsatte-se hvordan det virker. Går det bra, gir dere mye ros til dine stebarn. Du blir dessuten avlastet og søskene får ett godt forhold. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 En kan da ikke overlae barna sine til noen en ikke er hel trygg på, bare for å bevise tillit!
mams31 Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Nei, det er jeg enig i...Men hvorfor er du utrygg da? Tror du virkelig de vil skade sine søsken???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå