Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Har dere venner ute i den virkelige verden????????
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Nei, jeg har ikke det. Dette er dessverre ikke et tulleinnlegg.
☆Anonymia☆ Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 ja det har jeg faktisk =) tro det den som vil =)
petite fleur Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Jada, det har jeg ;-) Men klarer alltid å snike inn litt dibbetid i hverdagen.... Dessuten er alle vennene mine på jobb på dagtid, hadde blitt litt dumt hvis jeg insisterte på å være sammen med de akkurat da. ;-)
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 13. mai 2008 #6 Skrevet 13. mai 2008 Ja Både venner og Jobb faktisk )
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #7 Skrevet 13. mai 2008 skikkelig dumt spørsmål, vi som kan kalle oss "voksne", har kanskje eldre barn, da er ikke vennene det viktigste lengre, dette forstår man når man selv blir voksen. Da er det godt å få litt tid for seg selv, feks på kveldstid, velger man da å bruke dette på dib, eller andre nettforum, er det vel opp til hver enkelt...er ikke ute å farter med venninner annen hver kveld, vettu. Da tar vi oss evt en frikveld i ny og ne, og har litt kvalitetstid sammen da.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #8 Skrevet 13. mai 2008 ja det har jeg. Skal snart møte ei og dra på en liten shopperunde i byen Men jeg har gansek bra med tid foran pcn når jeg er hjemme og sykmeldt..
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #9 Skrevet 13. mai 2008 Jeg vil tro at det er mange forskjellige mennesker her inne, akkurat som ellers i hverdagen. Selv er jeg en sjenert og lite sosial person. Har noen venner, men pga depresjon og angst er jeg mye hjemme alene...
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #10 Skrevet 13. mai 2008 Hehe...virker kansje ikke sånn...men det har jeg ;-)
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #11 Skrevet 13. mai 2008 Nei. Eller de bor altfor langt borte. Får kanskje sett de et par ganger i løpet av året. Er nyinnflyttet her og jeg får ikke lett venner, så da sitter jeg her selv om jeg er dritt lei!
Dunder Skrevet 13. mai 2008 #13 Skrevet 13. mai 2008 Har mange venner, men har ditchet dem alle til fordel for dib.
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #14 Skrevet 13. mai 2008 Jeg har venner, men når en er i dårlig form så orker en ikke nødvendigvis å være sosial. Jeg har heller ikke et så veldig stort behov for å være sammen med vennene mine; det blir helst når det skjer noe "speiselt". Jeg synes BIM er et koselig nettsted, og synes ikke jeg er noe utskudd for at jeg liker å sitte på nett.
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #15 Skrevet 13. mai 2008 Dib er for meg underholdning og avkobling, ikkje vennskap. Eg veit mange har vennar her, men det er ikkje min greie
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #16 Skrevet 13. mai 2008 Ja jeg har det men de bor langt unna, har ikke barn og er veldige opptatte i sitt liv. Skulle gjerne hatt venner som bor i nærheten og har barn da.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #17 Skrevet 13. mai 2008 Jeg har en del venner ja, mange av de bort borte og går på skole, så nå er det dem som har barn her jeg mest er med. Desverre/heldigvis har jeg en skift jobb, så noen dager er jeg hjemme om morgenen, og da sitter jeg litt på bim/dib. Syns igrunn det var et små-teit spørsmål da.. Hvor ofte er du inne HI? Er det noe spesiellt antall dager man kan være pålogget på bim/dib i uken for å overbevise andre om at man har venner eller...?
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #18 Skrevet 13. mai 2008 er så kvalm at dette er det eneste "sosiale" jeg orker for tiden. dessuten har det snødd de siste dagene. hæres ikke gå ut. ikke akkurat noen "mai-vibber" her jeg bor nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå