*1+1=2 små* Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Noen som har laget bordkort selv? Lyst til å dele en mal med meg, eventuelt fortelle meg en lett måte? Hvor kan man eventuelt bestille slikt billig?
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Har laga selv.. Brukt fyrstikkesker som jeg har kledd med filt, skal lime på to hjerter i metall og så lime på et ark med navn med 3d-puter..
*1+1=2 små* Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2008 tøft!! Vil ha det enkelt og lett...har sett sånne små "klesklyper" kan jo være en ide å feste navn på et av glassene kanskje?!
*enfalmawen* Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Jeg skal bruke et gjennomsiktig hvitt bånd og knytte et rosa hjerte med navn på rundt glassene. Veldig enkelt og billig, og så vet de hvem som er hvem sitt glass!
ivf-MaMaMø Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Vi har nettop laga bordkortene våre. Klippet ut hjerter i svart papp.. Hjertene blir klippet ut dobbel, sånn at de ligger oppreist på en måte.. Vanskelig å forklare.. Og når det gjelder pappen, så kjøpte eg en tegnebok på nille med masse forskjellige farger. Papiret er en del tykkere enn vanlig papir, men ikkje så tykt som skikkelig papp. For vanlig papp kan rett og slett vært litt for tykk om en skal brett det sånn at kantene blir stygge. Tror en sånn tegnebok koster 30-40 kr. Og det er en god del ark der.. Fåes i vanlig A4 str og i størrelsen større enn A4. Men uansett, så har vi limt på 3 limefargede sommerfugler som vi kjøpte som metervare. De selger masse gøye bånd på hobbybutikker.. Med forskjellige figurer og motiver. Og så klipper man bare opp båndene.. Deretter skriver vi navnet med sølvpenn. Ble veldig lekkert og stilfullt. Vil tipse deg om å gå inn på en hobbybutikk, der har de som oftes laget masse forskjellige invitasjoner, takkekort og bordkort, sånn at man kan få litt inspirasjon. Var i en sånn butikk eg fant ut åssen mine skulle se ut :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå