Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her tror pappaen i huset at vi har en UNORMAL gutt (1 år) fordi han står opp 05.30 hver morgen.

Det må sies at han sover lite på dagtid, er aktiv hele dagen, det er ingen problemer med å legge ham + sover hele natten ;) (Har forsøkt å justere leggetid uten at det har hatt innvirkning på når han står opp)

Når står deres barn opp (+alder) ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det mårran mellom 0430 og 0530. Gjeeeesp;P Akkurat som jeg var når jeg var liten ;P

Skrevet

Hu hei og god dag klokken 05-06 her i gården:) Legger seg 19-20. 3 mnd.

Skrevet

Her er det morgen mellom 04.50 og 05.20, ifølge gutten vår. Så da er det bare å stå opp.

Han blir ett år på lørdag.

Skrevet

Her er det morran kl 7-7.30, men nå må vi vekke han fremover når jeg begynner å jobbe på mandag.. Da må pappan kjøre han til dagmamma så han er der fra kl 7. Men han sover fra 19.30 til 7-7.30. Han er snart 1 år gammel.

Skrevet

Gutten min står opp rundt 09.30.. Han er nok som mamma'n sin som liker og sove lenge. Men tror det er mer unormalt at de står opp da enn rundt 5-6. Kan jo være fordi man nesten bare hører om barna som våkner tidlig også da;)

Han er foresten 9mnd i mårra

Skrevet

Jeg tror VI har en unormal baby. Han sover helt til kl 8-8.30. I helga sov begge to til kl 10!!! Det var luksus det!

Trodde han babyer sto opp sent han?

Skrevet

han legger seg ca 1900, og sovner ca 1930.

Våkner 03.30 når lillebror skal ha mat(får da en flaske melk), sovner igjenn og sover til ca 08.30

Han er 16mnd

(vi har bare ett soverom, så barna våkner ca samtidig..)

Skrevet

Her er det morgen mellom 04.30 og 06.00... Hun er 6mnd

Skrevet

6 mnd og våkner i åttetiden. Legges i åttetiden på kvelden.

Skrevet

5 mnd. morgen rundt 7*gjesp*

Men hadde ikke vært noe problem hvis jeg hadde sovet HELE natten, men klager ikke alikevel:)

Skrevet

Eg synst dette med stå opp-tider forandrer seg heile tida, eg.

For tida er det morgon klokka 9 her (4,5 mnd), mens det for nokre veker sidan var kl. 7-halv 8.

Det er vel ikkje unormalt å stå opp kl halv 6, men det er veldig tidleg da. Eg hadde kanskje prøvd å drøye stå opp-tida, men det er jo ikkje alltid like enkelt.

:)

Skrevet

Han er 8 uker og legger seg 20.00 og våkner mellom 06.00 og 10.00 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...