Gå til innhold

Dette må jo være allers kvinners drøm!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

På fredag skulle jeg møte venninna mi på et utested...hun er sånn som bruker lang tid på ting og tang, så jeg satt aleine ved et bord en stund og venta. Så kom det to gutter og satte seg på motsatt side, og altså...uten å overdrive så han ene ut som Johnny Depp!!! Folk kommenterete jo utseendet hans hele tida, sa han ligna på Jack Sparrow og sånt, så ikke bare jeg som så dette åpenbare. Og det er jo ingen hemmelighet at Depp er populær blandt damene, så å møte en som ligner må jo være drømmen for mange!

Men jeg er jo ikke sånn person som går etter utseende (men hvordan han her ser ut trekker jo ikke akkurat ned!:P), men jeg kunne jo ikke unngå å legge merke til at han hadde på slengbukser, så da blei plutselig jeg interessert (ja, jeg er vel overfladisk på en måte da), og det viste seg at venninna jeg skulle treffe var også ei venninne av ham så vi hang sammen, og han var jo grei nok, men folk er jo anderledes når de er fulle, så aner ikke åssen han er til vanlig. Venninna mi sa i stad at han var skikkelig koselig og snill, men kresen så derfor han var singel. Men hun skulle likevel spørre ham om han var ledig til helga, så plutselig så blei jeg helt fjortiss her...hadde jo vært gøy om han sa ja til å møte meg igjen, men jeg liker jo ikke slike sitasjoner!:-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heheeh :)

Lykke til, kan ikke si noe annet! ;)

Det går bra vettu =)

Skrevet

Hærligheten så mange skrivefeil jeg hadde der, og det siste avsnittet består bare av 2 setninger...overtrøtt nå altså. Jeg liker ikke å forvetninger om folk...da blir jeg jo som oftest skuffa når jeg møter dem. Har jo blitt kjent med en del folk på nettet gjennom årene, og møtte mange av dem irl. Men det her blir jo ikke slik, kjenner jo ikke fyren og vet ikke en gang om jeg møter ham igjen med det første. Jeg fikk i alle fall bekrefta av venninna mi at han ikke er homo, så det er jo et positivt tegn!:P

Skrevet

Hahah, det er et utrolig godt tegn! ;o)

Det er godt jeg er årvåken (eller jeg er det?) for jeg la faktisk ikke merke til noen skrivefeil første gangen jeg leste det, hehe :o)

Skjønner at det kan virke skremmende og det som er.. Men.. Du kan ikke angre etterpå - uansett om det går bra eller ikke! :o)

Og går det bra for dere begge - så møtes dere garantert igjen! :D

Skrevet

Når du uansett er våken har du msn? Eller er du allerede på lista mi?

Skrevet

Datt ut av msn og nettet, men det skjønte du vel...håper du fikk sovna du også til slutt!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...