miobell Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Er i min 22. uke nå men har ikke gjort større innkjøp til den lille ennå.. litt klær når jeg har gått i byen og drømt og kost meg, men det er det.. Planlagt hva vi skal kjøpe inn da, og tenker gjøre det etter skattepenger og feriepenger kommer i juni..
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Mitt tips til deg er å begynne helst for en uke siden hehe Jeg var så dum at jeg ventet til langt ut i 30-ukene og det var et slit å skulle gå på to dager å kjøpe inn ALT så og si.. Hadde bare kjøpt litt klær og sånt smått frem til da. Denne gangen er det ikke så mye vi trenger, men vi skal kjøpe bilsete på foreldre og barn festivalen om to ukers tid da er jeg 17 uker på vei.. Blir vel å kjøpe litt nå og da etter at vi har fått vite kjønn tenker jeg.
Sol Skippertaksdronning Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 hehe, kjøpte første bodyen og sokkene den dagen jeg tok testen jeg..er 25+0 i dag, og hittil har jeg handla et par pysjer, startpakke fra Ellos, og bilsete fra Ellos. Tar resten når engangsstønaden kommer. Har seng, så edt eneste store jeg trenger, er vogn.
Mamma mjaua Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 bare 3 klesplagg og ett par sko (vet ikke babyen kommer til å bruke sko, men de var så søte). arver alt, så trenger ikke kjøpe noe:P kan få gratis kombivogn av mamma også, som er 2 år, men det skal jeg kjøpe selv:) resten får jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå