Krysser_alt_jeg_har Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Klokka er nå litt over midnatt og jeg er lys våken. Jeg har alltid hatt mens jeg kan stillle klokka etter, men den kom ikke på søndag som den skulle. Kroppen min oppfører seg ikke som den pleier heller. Jeg har hetetokter som kommer og går hele døgnet,, så ille at jeg må slutte med det jeg driver med og bare sette meg ned til det gir seg. Jeg er sulten støtt (pleier ikke å være spes sulten) og har ikke sovet natta gjennom de siste 2 ukene, våkner opptil 7 ganger i løpet av natta og må tisse. Er dette tegn på graviditet? I boka Barn i magen fra A til Å står det om sultfølelse og våkennetter, men ikke noe om hetetokter... I morgen tidlig skal jeg teste, staven ligger klar.... Spent jeg
Putzie Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Så spennende da Krysser fngrene Eller krysses det som krysses kan Selv kan jeg teste meg, men bestemt meg for å vente til fredag, da skal jeg til legen. Er i 1 PP så usikkert når TR egentlig skal komme... Er i hvertfall i løpet av denne uka.. Men skal til legen på fredag, så tar en test samtidig der jeg
Krysser_alt_jeg_har Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2008 Da var det gjort. Den var negativ Men jeg forstår det ikke! Rart at jeg skal være så rar og det ikke er noe på gang..... Men vi får vel bare øve oss og håpe videre...
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 God morgen! sÅ lenge tante rød holder seg vekke , er det jo fremdeles håp! Noen produserer hcg veldig sent! Gi det noen dager og test igjen om inne tanta er kommet! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå