Gå til innhold

Er jeg en dårlig vennine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en venninde som er gift og har 1 barn. Hun er utro. Har en elsker som er en god del yngre. Hun juger for mannen om hvor hun er og hva hun gjør osv. I helgen fikk jeg meldinger om at hvis mannen hennes ringte meg,måtte jeg si at hun hadde vært hos meg og sovet hos meg. Da ble jeg irritert og skrev tilbake at jeg ikke vil bli blandet inn i det her,da min mann og hennes mann kjenner hverandre og jeg blir nødt til å lyve for min egen mann noe jeg nekter å gjøre. Jeg forteller ikke alle venninde ting til min mann,men å måtte juge sånn for å dekke henne synes jeg blir feil. Synes hun bør planlegge bedre hvis det er dette hun vil. Ikke bruke egne venninder og blande de borti i hennes utroskap. Er jeg en dårlig venninde som ikke stiller opp 100% ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes du gjør det riktige jeg

hadde heller ikke støttet ei venninne som var utro

Skrevet

Vil heller si at HUN er dårlig venninne som vil blande deg inn i sitt eget tullskap

Skrevet

Nei, du er ingen dårlig venninne

Skrevet

Eh....Nei du er ikke en dårlig vennine, men det er derimot HUN som blander deg inn i hennes utoskap å forventer at du skal lyve for hennes og din egen mann. Å skjønner hun ikke det så hdde jeg kutta ut hele dama!!!!

Skrevet

det er hun som er en dårlig venninne, som setter deg i den situasjonen...

jeg hadde blitt forbanna hadde ei venninne av meg bedt meg om det... det der er hennes problem... hun får fikse det selv...

så nei du er ingen dårlig venninne... men HUN er...

Skrevet

Nei, det synes jeg ikke. Ville gjort akkuraat det samme. Det hadde vært veldig dumt av deg hvis du hadde gjort det, synes jeg. Veldig egoistisk av venninnen din.

Skrevet

Synes det er på tide at mannen hennes får vite om skiten.

Hater utroskap!

Skrevet

Tror ikke det er lenge til for å si det sånn...

Skrevet

syns ikke du er en dårlig venninne,hun burde ikke blande deg inn sånn som det der..

Skrevet

Enig med det en annen sier: Det er hun som er en dårlig venninne som blander deg inn i sin utroskap. Skikkelig dårlig gjort.

Skrevet

Jeg hadde bare stilt som alibi hvis

-det var mine beste venninne

-jeg ikke hadde brydd meg om mannen hennes eller

-dette ikke går ut over mitt forhold

Det er litt dårlig gjort å sette deg i denne situasjonen uten ditt samtykke.. Fortell henne at hun må bruke noen andre venninner som alibi. Selv om du lyver for mannen din,så vil ikke jeg lyve for min!! Da blir ho nok litt paff...

Skrevet

Heia deg!

Du står opp for hva som er riktig.

Kanskje hun tenker seg litt mer om og, hvis hun skjonner at du misliker hva hun holder på med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...