jentahans Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 jeg skvatt veldig selv, for plutselig kom det en skikkelig brå bevegelse på sida av magen og va nesten så jeg kunne høre det skvulpet skikkelig og "knakk" på en eller annen måte.. virka nesten som om både jeg og bebbisen kvapp.. vet ikke om det kunne vere en brå bevegelse eller noe slikt? jeg satt helt i ro.. Noen som opplevd det samme?
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 vet ikke når du har termin....men kan det være at vannet ditt holder på å gå? Ofte kan det høres en kneppe-lyd/knekke-lyd.....
16maibeby Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 det der skjedde me meg også, men er en stund siden.. var når jeg var på jobb, å bar på en del tunge tallerkener ( jobbe som servitør) som om det "knakk" i siden liksom.. rart
jentahans Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. mai 2008 har termin 1juni jeg. men har ikke merket noe siden...
Kitty 30 Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Hos meg kommer det sånne "kneppelyder" innimellom når han sparker mye. Har kommet i en del uker nå, så tror ikke det har noe med at vannet holder på å gå å gjøre hos meg.
En snupp - og en knert i magen Skrevet 13. mai 2008 #6 Skrevet 13. mai 2008 Jeg også har hørt noen sånne svuppe/knipselyder fra magen, det skjer ikke ofte, men det skjer som regel vil hun er skikkelig aktiv der inne og det er helt stille rundt meg. Sikkert ikke noe farlig
O&Os_mamma Skrevet 13. mai 2008 #7 Skrevet 13. mai 2008 Jeg opplevde det for noen uker siden, var kanskje rundt 22-24 uker på vei. Det knakk skikkelig, ble nesten redd for at noe ble ødelagt inni der!!! Har heldigvis ikke skjedd etterpå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå