Gå til innhold

Flørter og tafser på kompisen til sambo...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er interessert i meg og flørter åpenlyst og sa i fylla at det er meg han vil ha. Hintet til det i edru tilstand,men det kommer alltid fram i fylla. Hadde ikke du og ***** vært sammen hadde det blitt oss osv... Jeg også føler det på den måten,men er ikke villig til å gå fra min kjære pga det. Min samboer synes det er moro og er med på "leken" men vi to mener hvert eneste ord. Han setter på musikk jeg liker,masserer meg,sier han kunne sett for seg meg i huset hans,hadde fått så pene barn osv osv. Etter hver gang vi er der (Bor langt unna) Er der oftest en hel helg. Sender han melding til meg ved en feil... hehe hver gang bare for å få igang en samtale på sms eller han ringer liksom feil. Jeg skjønner han er helt på knærne etter meg. Liker oppmerksomheten og koser meg glugg ihjæl når vi er sammen. Vi har samme humor. Ler så vi griner og har øyekontakt leeenge og ofte. Er det lov å flørte når man er i et forhold?? Kommer aldri til å ha sex med han,men nyter selskapet hans og oppmerksomheten. Er jeg slem??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så lenge dere ikke trår over streken og din samboer ikke blir såret og ser det som en uskyldig flørt mellom dere.

Skrevet

hadde du likt det om sambo hadde oppført seg sånn med ei venninne av deg???

synes faktisk det er utrolig barnslig gjort både av kompisen hans - som ikke oppfører seg som en god venn i det heletatt - og av deg. En ting er å flørte på tull med en kamerat, men med en gang du merker at det er følelser der burde du trukket deg tilbake av respekt for din egen mann. Finn heller ut om du føler mer for kompisen enn du gjør for mannen din, og oppfør deg som en voksen person!

Skrevet

Hi her. Ingen fare for å gå over streken og samboer stoler på oss og er med på det på en måte. Det er bare en utrolig stor spenning mellom oss,begge vil,men vet det aldri vil skje noe.

Skrevet

Hvis du ønsker å satse på det forholdet du allerede er i, ville jeg unngått denne mannen en stund. Jeg hadde i allefall ikke likt det hvis mannen min og en venninne av meg oppførte seg sånn.

Skrevet

Hadde min samboer gjort det samme,hadde jeg tatt det med et smil,som min samboer gjør nå. Vet at det er min samboer jeg elsker og kommer til å være sammen med for alltid. Så da er jeg vel voksen nok for deg?

Skrevet

Kanskje lurt å holde seg litt unna... Han bor langt unna,så ser han sjelden uansett.

Skrevet

du burde absolutt ikek flørte og slikt med denne fyren, for det kan gå for langt. er du villig til å ta den sjangsen, syns jeg du kan slå opp med samboeren din først.

Skrevet

Jeg setter jo grenser for meg selv og er ganske sta og bestemt på hva jeg vil og ikke. Han kan jo ikke tvinge meg til å gå for langt... Så den saken er jo egentlig grei! Er flørting virkelig så farlig? Er det ikke forferdelig kjedelig uten noe som helst form for flørt og bekreftelse fra andre når man er i et forhold?

Skrevet

minner meg veldig om sånn mg og sambo ble sammen. xen viste også godt at min nåværende mann var keen på mg,men han så han aldrig på som noen trussel(ha,ha synd for han)vi dreiv på å flørta i et år eller noe,så fikk xen fyken til hans store overaskelse;)

Skrevet

man kan ikke alltid styre følelsene. er du villig til å risikere at du lar følelsene tar overhånd og du blir utro? syns at du ikke brude flørte med en du kunne være sammen med om du ikke hadde vært sammen med samboeren din. altfor risikabelt.

Skrevet

Har venniner som sier. Bare vent du osv... man skal aldri si aldri,men er fast bestemt på å ikke gjøre noe. Min samboer sier han kan sende oss til syden i 2 uker og er bombe sikker på at ingenting hadde skjedd. For *** er så god venn og til å stole på. Men sa til han at du må ikke være for naiv. Mannfolk er å blir mannfolk. Nei,uff. Kanskje jeg bare må holde meg helt unna da....

Skrevet

Jeg tror deg ikke når du sier du hadde tatt det med et smil om han gjorde det samme med ei pen jente.

Skrevet

Jeg syns faktisk det er litt dårlig gjort ovenfor han du flørter med også jeg da... Han har faktisk følelser for deg, men du ikke har, og vet det med deg selv.. Du bare lurer han jo...

Skrevet

Æsj, så egoistisk. Du vil ha i pose og sekk du, både tryggheten hos sambo og spenningen ved flørten. Det du ikkje tenker på er han stakkaren du flørter med, han får ingenting han. Du koser deg med at han er på knærne etter deg, og så held du han fast i det med å fortsette flørten. Det er ego

Skrevet

Jeg tror deg heller ikke på det at du ville tatt det med et smil. Det sier du bare fordi det er du som gjør dette, og har ikke rett til å bli sur om han gjør det.. Hadde liksom tatt seg dårlig ut om du sier det er greit for deg, men ikke for han.. Jeg tror du hadde blitt flyyyy forbanna! Det som irriterer meg med HI er at hun og kompisen holder samboeren for narr.. Samboeren tror dere bare tuller, men dere er helt seriøse! Syns du det er moro å få samboeren din til å virke som en fjott, en komplett idiot? For, tro meg, det er slik han vil føle seg når han skjønner at dere har holdt på sånn... Ikke kom her å si at du elsker kjæresten din, da hadde du seriøst ikke holdt på sånn med kompsen hans.. Kan tenke meg han begynner å fable om hva dere har holdt på med, når dere har tilbrakt helgen hos kompisen.. Tror kjæresten din skal få dra til kompisen sin alene heretter, slik at du får dette på avstand..

Det finnes mange andre måter å føle seg attraktiv og få oppmerksomhet, enn sånn hi holder på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...