! ! ! Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Jeg har mensmurringer og vondter i korsryggen. Er det vanligt når en er i uke 34 gravid? Er 2. gangs og husker jeg hadde mensmurringer på slutten sist, men det var uke 40 og som opptakt til fødslen.
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Jeg hadde endel "murringer" som var kynnere i siste trimester med nr 2 og 3, hadde ikke dette da jeg gikk med nr 1. Fødte til termin. Men jeg synes du skal rådføre deg med en jordmor, kansje de vil ta deg inn på en sjekk i aller tilfelle. Får du babyen i uke 34 så går det bra, men helst vil man jo vente noen uker til siden det er vanligvis det beste for den lille.
! ! ! Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2008 Om det forsetter i morgen ringer jeg. Vet jo at ting ikke altid er det samme. dvs at jeg ikke hadde murringer i første svangerskap betyder jo ikke at jeg ikke kan ha det nå uten at noe er galt, men sikkert lurt å tjekke. Ser iøvrgt nå, at jeg har skrevet MENSmurringer. Tihi, er jo ikke helt det jeg mener, men murringer!!! Håper jeg føler meg helt vanlig igen i morgen tidlig. Takk for svar.
Super-Langbein Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Fikk det da jeg var i uke 36+0, vannet gikk ved 36+ 3. Opptakt var det! Men trenger jo ikke være det, men lurt å sjekke dersom du tenker mye på det ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå