Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann :)

Vet ikke helt om jeg hører hjemme under "1. trimester"-gruppen, men her er mitt spørsmål til dere andre med bekreftede graviditeter:

Hadde første dag i siste mens 17.04. Så var jeg på firmafest 10 dager etterpå og hadde ubeskyttet sex (kjempesmart), der han hoppet av i svingen... Allerede en uke senere begynte jeg å bli småkvalm, og har vært av og på kvalm siden - spesielt om morgenene. Forventer mens igjen rundt den 15. men jeg eier ikke tålmodighet. Så i går formiddag tok jeg en CB-test, og den viste denne klassiske, blyanttynne loddrette streken som jeg ikke helt forstår hva betyr (har lest både det ene og det andre)... Tok en ny test nå i kveld, og den viser det samme. Er jeg gravid???? Har hatt en del murring i livmoren idag, det kan jo være både menssmerter eller disse "livmoren strekker seg litt"-smertene...

Er det noen som kan gi meg et svar på om jeg er gravid eller ei?? Jeg er så UTROLIG utålmodig med å få svaret og vet ikke hva jeg skal gjøre, disse tynne, blå strekene forvirrer meg :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp deg en ClearBlue digital i dag, der får du ett klart svar og i dag skal den slå ut siden vanlig CB allerede har slått ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...