Plutseliten :) Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Gikk en runde i huset nå å vannet planter. Fant ut at jeg har fortsatt en julestjerne i full blomst,påskekaktusen har fått knopper.Ikke nok med det...under trappa ligger voksiposen til minstemann,sammen med solkremen....og på bokhylla ligger påskeegget og tror dere ikke sambo sitter å drikker juleøl?! Jeg er treeeeg med å rydde vekk.... har grønne fingre og sambo er dårlig på å drikke øl Det må være konklusjonen.....
Natteravnen* Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 He-he, arti innlegg! Trur du må hjelpe sambo med øldrikkinga...Her har eg i dag funne masse(!) 17.Mai sløyfer tilfeldig i ei skuff, sikkert pga at vi ikkje blir i landet den dagen... Vanligvis ligg dei godt gjømt til eg har kjøpt nye på Statoil 16. om kvelden. ( en grunn til at eg har mange, kanskje...)
phantomet Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 *ler* Jeg støtter konklusjonen din! Det er jo en morsom observasjon du har gjort. Du har det jo helt strøkent såvidt jeg kan erindre, så om voksiposen koser seg sammen med solkremen så er det vel helt greit. At mannen din ikke har gjort kål på juleølet enda er nok fordi han har hørt at årgagsdrikke er å foretrekke...det har sikkert ingenting å gjøre med den opprinnelige mengden øl som ble kjøpt inn, eller at han drikker som en pingle... Grønne fingre er jeg overbevist om at du har. Du kan få assistere phantom-mannen i plantestellet hvilken som helst dag. Her må vi jevnlig sende planter på rehab. hos naboen...etter diverse forsøk på drukning, uttørking eller grilling i solen...
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 haha... Har ingen kommentarer annet enn at jeg kjenner meg igjen.. Jula varer helt til påske og påska helt til jula.. Sånn, god forklaring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå