Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg sitter her alene,sambo jobber på sjøen.kommer hjem om 3 uker. er så utroli redd for at noe galt skal skj. er nå i uke 5+3. har hatt en sa tidligere i år. men jeg har ømme brystvorter,hodepinr og stikkinger livmor området. er dette eg godt tegn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vil si det er goe tegn på at du er gravid!

slapp av å nyt det, prøv å ikke tenke for mye:-)

vet det ikke er lett men det blir lettere vis du klarer å la vær!

prøv å finn på noe sammen med venner eller familie så du slipper å sitte alene å tenke;-)

det hjalp meg hvertfall:-D

Skrevet

tusen takk for gode råd:) håper alt står bra til meg deg og din spire:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...