sebastian + en til Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Jeg er 35 år fra Bergen , fødte min herlige sønn for 9 uker siden. Har ventet på dette lenge, så jeg er stolt som en hane:) Nå når de første ukene er tilbakelagt merker jeg at alt føles tryggere, og bedre. Jeg nyter dagene hjemme med gullet mitt, og det er helt utrolig å følge utviklingen hans dag for dag:) Som førstegangs fødene har jeg stor nytte av en side som dette, uannsett hvor voksen man er;) Har et inntrykk av at vi "voksne" bekymrer oss mere...stemmer dette? Har til stadighet også i graviditeten vært inne på barn i magen/ din baby for å lese om andres erfaringer etc. Hilsen fra meg
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Heisann og velkommen inn hit til oss :-) Jeg er 32 år og har ei lita jente på snart 14 mnd. Storkoser meg med henne. Utrolig at 14 mnd kan gå så fort egentlig :-) Gratulerer så mye med sønnen din! Er så mye nytt som skjer hver eneste dag. Jeg er jo også førstegangs og har nok bekymret meg ganske mye i disse 14mnd men føler ikke at jeg bekymrer meg mer enn andre.
tina_mor Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Hei hei - GRATULERER så mye Vi fikk ei nyyydelig lita (2kg) jente i juli 2007 - og som de sier her - NYT det - går sååå fort he he Det skjer noe hver dag - og man må bare nyte. Permisjonstiden går så fort atte he he( jeg startet litt tidligere og jobbe), men har utvidet den litt i etterkant - Her inne er det mange gode råd og få , og mange hyggelige jenter Klem fra oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå