Gå til innhold

vil plutselig ikke spise

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff. stakar gutten min. han vil ikke ha mat. i 4 dager nå har han ikke ville hatt noen ting og spise, kun middagsglasset sitt og desserten. får ikke i han noe annet. til kveldsmat har han pleid og få grøt og nan. og når han ikke har villet spise, så har jeg gitt han kun flaska så han får litt mat i seg før han skal sove. Han er veldig avhengi og skal sovne til den på fange ,mitt og nå skulle vi egentlig slutte helt med mme og flaske på kvelden. men har i stedenfor vert snill og latt han bare få flaske i stedenfor. i dag nektet han igjen og spise hele dagen og kvelden kom og ingen mat ville han ha, da la jeg han uten noen ting.ikke flaska heller. han var helt fortvila og grein og grein. tok han opp to ganger og prøvde og gi han mat. men ville ikke ha. la han igjen og han grein helt til kl.22. jeg kjenner ha og hørte at det var sinne grining og visste at det var flaska han ville ha.

Nå har det jo vert veldig varmt disse dagene da og kansje er det tennene også vet ikke. Er det flere som har barn i 1års alderen som ikke vil spise mat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...