Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om 14 dager blir mini 1 år.. Aner ikke hva jeg skal servere... Og hvor mye kake ga dere småtten? Pappan har melkeallergi, så jeg vet ikke om jeg tør å gi han så veldig mye av det enda..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt var 1år på fredag. Da feiret vi dagen på Fredagen med familie. Hadde da Gryterett, salat og hvitløksbrød og vanlig rundstykker. + kaker og frukt etter på.

Jeg laget en egen stor 3 etsjer bløtekake til burstagbarnet som han fikk helt alene og kunne grise med. det var kjempe morro for han. Ikke så mye han spiste da. det er tradisjon hos oss at 1års barnet får.

På søndagen feiret vi med venner og hadde Lasanje, salat og hvitløksbrød og vanlige rundstykker + kaker og frukt

det var veldig vellykka og var kjempefornøyd med selskapene.

Skrevet

har to bilder på siden min fra kaka

Skrevet

Vi inviterte fam. og faddere til kaffe og kake, pluss at vi rett og slett hadde en liten pølsefest for de småsultne (med en diger pølsekjele på kjøkkenet)

med selvbetjening. Uformelt og koselig.

Serverte to kaker + lagde en egen liten sjokoladekake

til bursdagsbarnet som han fikk et lite stykke av( med lys og nonstop på). Det ble et morsomt skue og mye gris siden han så klart fikk spise selv hehe!

Grattis på førehand!

Skrevet

Hei og takk for svar ;)

Skal gå inn og se! Jeg gleder meg til å feire 1 års dagen hans! Guri malla så fort detta året har gått :s Og regner med at de ikke går noe saktere fremover ;)

Skrevet

Hehe.. Ja, det blir nok sjokoladekake her også tenker jeg. Skal lage hjemmelaget ostekake, men det er vel hardt for en mage som ikke bør få overdoser av melkeprodukter enda.. (tar ikke helt sjansen når jeg vet hvordan sambo er i forhold til melk)

Mye gris? hehe.. Ja, men det er man jo vant med. Hehe;)

Skrevet

barnebursdager det er pølsefest i min familie.

Så på 1 årsdagen så hadde vi pølser i lomper eller pølsebrød.... og så ble det kaker etterpå...

hvis du ikke har lyst å gi han så mye kremkaker så kan du vel lage litt muffins og gi han en egen muffins med lys og det hele....

gutten min elsker muffins så den fikk han sitte og leke og spise på...

han klarte ikke helt å blåse ut lyset, men han fikk god hjelp av storesøsteren.

VI hadde vel bare to kaker en iskake og en sjokoladekake + muffinsene med banan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...