Malin G. Spann Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 hvær natt har jeg så sinsykt vondt i korsryggen. kjennes ut som menssmerter. har av og til litt menssmerter nederst i magen og. og knivstikk i underlivet. hva kommer dette av? er i uke 36
Sikkertforgammel Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Jeg er ikke helt sikker, men jeg har det akkurat likens :S Jeg tror smertene kanskje kommer av trykket fra babyen? Knivstikkene er hodet til babyen som presser på bekkenbunnen sa jordmor til meg.
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Har det 100% likt her bare jeg merker det på dagtid, sover som regel natta gjennom utenom dobesøk. Har ellers vært 100% fin form, og ikke en dag vekke fra jobb til nå. er 34+3
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 har det helt likt selv... men vesla her ligger med rumpa ned så de knivstikkene kjennes ekstreme innimellom ... har hatt murringer et par ganger nå i det siste og JM sa at om en fødsel skulle starte nå vil de ikke stoppe den iallefall.. men det hadde vært mer betryggende om vesla lå riktig veien da... jeg er 34 uker idag...
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Snx me JM nå jeg, og hu lo i tlf... Sa at det var et typisk spørsmål hu lett kunne gi meg svar på ) For min del så er det hodet som "roter" nedi bekkene... siden smertene er mest i korsryggen, og noe "menssmerter" på framsiden og det kom den typiske "knivstikkingen" av treffe ømme nerver. Men sålenge magen er "normal" myk og hard som vanlig å lillemann beveger seg så er dette normalt. Så her var det bare å ta det med ro...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå