en av hver Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Ja, ja. Etter en lang nattevakt var jeg sliten. Og jeg er jo kvalm også. Så da mannen min skulle gå å legge seg litt før sin nattevakt, og jeg ble sittende alene i stua, ja da randt det over her. Jeg hulka og greier.. Må jo le litt nå da.
mayzprit86 jente 08 og gutt 11 Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 heia kjenner meg igjen der ja, griner å blir irretert for helt teite ting! men det er ganske morsomt å da:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå