Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

e no 32 uker på vei...å veide mæ i går..73 kg, det vil si at æ har lagt på mæ 10 kg..ikke 1 kg de siste 3-4 ukene...

ska man ikke legge på seg gjevnt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

10 kg på 4 uker?? Har du mye vann i kroppen? Lenge siden du var til jordmor og målte blodtrykket ditt da? Det hørtes veldig mye ut med så mange kilo på 4 uker...

Skrevet

Hei,

Vekten min stoppet opp i uke 27 og har ikke gått opp noe jeg heller til nå uke 31. SF mål er normalt da. Jeg tror jeg har blitt litt mindre mindre, mens babyen vokser.

Skrevet

Jeg har lagt på meg 3,5 kg fra startvekta mi (8,5 totalt, jeg gikk ned en del i starten) og er i uke 33. Noen legger mye på seg i starten, og så stopper det opp. Andre legger på seg mye på slutten, ingenting i starten. Så er det dem som legger jevnt på seg gjennom hele svangerskapet. I første svangerskap la jeg på meg 16 kg totalt, og bare to av de var kommet på før uke 20.

Skrevet

Nei og nei!! Sorry!!! Misforstod innlegget ditt max!!! Hehe, trodde du hadde lagt på deg 10 kg bare siste måneden. Haha, er visst i ammetåka allerede før fødsel!!! Vet du hva, beklager... Hihi... =)

Jeg gikk ikke opp NOE med min nr 2, etter uke 34! Men la på meg 12 kg fram til uke 34. Så det kan stagnere ja.

Igjen, sorry... Hehe... *flau*

Skrevet

Jeg la på meg jevnt fram til uke 23, hadde da gått opp 5 kg. Er nå passert 29 uker og vekten viser det samme, så for min del har den gått opp/ned med 0,5 kg de siste 6 ukene. Er på hyppige kontroller og hun inne i magen vokser som hun skal :-)

Skrevet

hehe...begynte først å lure på om æ va helt bak mål sjølv...om æ hadde skrevet at æ hadde lagt på mæ 10 kg på 3-4uker..hehe

Skrevet

med mi første hadde æ lagt på mæ 16 kg når æ va 32 uker på vei.... å når æ va 40 uker...hadde æ lagt på mæ 24 kg, men da masse vann i kroppen...sia det va sommer i nord da...no e det jo vinter igjen her....!!

me ho la æ på mæ gradvis, derfor syns æ et va så rart at man hadde stagnert i vekta no..men han vokser no som han ska så....ska vel bare være gla te ;) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...