Gå til innhold

Overreagerer jeg eller??????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt i går å så på i mors mage, barns utvikling og in the womb med tvillinger,trillinger og firlinger. Sambo var med broren og svigerinna å så på bil, men kom hjem mens the womb stod på. Og saken er den at vi for en uke siden fikk vite at den ene tvillingen ikke lever lenger... og dette vet svigerinna at jeg tar rimelig hardt. Og hun spurte i går hvordan det gikk,jeg var ærlig og sa at jeg ikke har det helt lett pga av dette...det ER vondt. Så på slutten av the womb var det jo filmet at både tvill, trill og firlingene satt i vippestoler etter hverandre... og da slenger hun ut av seg; ER DET SLIK DET SKAL BLI HER NÅ ELLER??? Den kommentaren gjorde så vondt,men jeg har klart å holde meg opp til de to store reiste til pappan sin i dag. Men i kveld knakk jeg.. overreagerer jeg eller???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes ikke du overreagerer nei..Det var skikkelig ufølsomt sagt av svigerinna di...

Lykke til med babyen i magen

Skrevet

nei du overreagerer ikke!!! herregud, selvfølgelig er det vondt for deg, og at hun sa det slik er bare kaldt!!!

*gir deg en god trøsteklem jeg...*

Skrevet

Nei synes ikke du overreagere nei. Synes det var lite gjennomtenkt av henne å si noe sånt.

Så leit å høre du har mistet den ene tvillingen :(

Skrevet

oki, tusen takk jenter. Måtte bare få det ut og høre andres synspunkter... Er ei skikkelig hormonbombe om dagen, og reagerer på det minste.. Men denne tok helt knekken på meg.... Takk for svar og klem:)

Skrevet

fy faen til ufølsom hurpe...gi ho et verbalt spark tilbake, sånn kan ho jo ikke holde på!! Du overreagerer ikke nei!!

Skrevet

Kanskje hun ikke mente det vondt, og ikke tenkte over at det var tvillinger som hun så..? Uansett, jeg skjønner reaksjonen din. Å miste kan ikke være lett, og man blir jo veldig sårbar da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...