tebekaa Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Store-snuppene her i huset har visst msn-et med store-fetter'n sin og spurt om han snart kommer på besøk med russebussen. Og det skal han visst, snille kule nevøen min:-) I kveld, eller i natt, så jeg tror kanskje jeg drøyer litt å køye. Er det vanlig å servere no' til disse bråkete ungdommene, tro? Noen våkne her som vet noe om det? Spent på om det blir no' av da...
iznogood Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Hva som er vanlig mht. servering aner jeg ikke - men håber han kommer så store-snuppene ikke blir skuffet.
Plutseliten :) Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Så gøy! Tenker det er kult med stor russefetter ) Så snill du er som tenker på servering.....kanskje de hadde hatt godt av litt mat i magen,hva med noen brødskiver eller baguetter? Håper det blir noe av....så du slipper å sitte å vente i hele natt...hmmm..eller så hører du dem kanskje når de kommer
phantomet Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Hmm...servering til nattlig russebesøk...? Hva med litt mat? Som gjør at alkoholen ikke virker like intensivt utover natten... Blingser med pålegg er enkelt, eller ty til Toro, og lag en suppe... Tror ikke du trenger å servere annet flytende...*ler* En av de tingene jeg synes var snodigst med phantom-mannen da vi ble sammen, var at han hoppet til soveromsvinduet da de gigantiske russebussene kjørte sakte høylytt forbi om natten. han synes det var kult med alt bråket... *ler* Nå har vi flyttet til et sted russen høres, men ikke kjører forbi...Tror nesten at mannen synes det er litt trist...
tebekaa Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. mai 2008 Har sondert litt i skap og skuffer, og funnet ut at det blir enkel grandis hvis de har tid til å ta en mat-stopp. Har vanligvis mye råvarer liggende, men har hatt litt mer gjester enn det som har vært planlagt i pinsen, så det er ganske så tomt her. I dag måtte vi spise middag på Egon, tji-hi. (Med Rockslide brownie til dessert, åff kårs, som plaster på såret for at vi måtte spise på restaurant). Men ungdommer liker grandis, det er jeg ganske sikker på. Og så har jeg et par poser potetgull - hvis de har det travelt;-) Og brus, he, he. Jeg håper også at de kommer, for store-snuppene sin del.
Maud Skrevet 13. mai 2008 #6 Skrevet 13. mai 2008 Kule russefetteren da, som vil stikke innom småkusinene sine. Håper de andre på bilen var enige. Kule russetanten også som tenker på servering. Det ble nok verdsatt, tenker jeg :-)
phantomet Skrevet 13. mai 2008 #7 Skrevet 13. mai 2008 Nå er jeg spent på om de dukket opp inatt...Og om de fikk full traktering av russetanten. Så stilig det er med en eldre fetter som ser viktigheten av å stille opp for sine søte små kusiner...
tebekaa Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. mai 2008 Snille store fetteren hadde visst ringt store-snupp tidlig på kvelden og gitt beskjed om at det ble utsatt litt, men lovte å komme før 17. mai:-) Godt med fine store forbilder som gir beskjed hvis de ser at avtaler ikke rekkes. Og som får med seg kompisene sine ut på landet også! Og så får tante tid til å handle litt ananasbrus;-) og snacks til de fine ungdommene kommer. Gleder oss:-)
Urtete Skrevet 14. mai 2008 #9 Skrevet 14. mai 2008 For en utrolig snill fetter!! Jeg må si at mange av dagens ungdommer imponerer meg!:-)
tebekaa Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 16. mai 2008 Da er jentene mine endelig "innlosjert" i en av de store, fine, kule russebussene. Sammen med store-fetter og kompisene. Men det ble en reserveløsning da. De klarte ikke å få bussen hit ut på landet, så snuppene ble hentet av onkel og kjørt dit som bussen er. På selveste 16. mai... Heldigvis er onkel med da, og han er trygg og god og morsom. Litt skuffet jeg også da, for det hadde vært litt morsomt å plage nabolaget med gigantbuss med høy lyd. Så barnslig er jeg da, he, he:-) Blir gøy å høre og se bilder når de kommer hjem, og se russekortene med de store gutta som jeg har kjent fra de var bittesmå:-)
dritgrei hei hei! Skrevet 16. mai 2008 #11 Skrevet 16. mai 2008 Det er jeg glad for å lese, for jeg har vært litt bekymra for at de jentene dine skulle bli glemt, men det ble de altså ikke! Hurra for storefetter'n!!!
Plutseliten :) Skrevet 16. mai 2008 #12 Skrevet 16. mai 2008 Så bra! Kan tenke meg de har hatt det gøy Synd du ikke fikk vært med på det hele...men du får nok fullt referat og se bilder! Ha en fin dag i morgen ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå