trompetisten Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Altså, et vennepar skal gifte seg i sommer. Vi er mye sammen, og de har to barn som både overnatter hos oss, leker sammen, og som jeg er fadder til. Så lurer jeg på om jeg kan lage en slags minne/fotobok av barna å gi brudeparet i bryllupsgave fra vår datter. Vi skal selvsagt gi noe helt annet fra oss voksne, vet bare ikke hva enda. Blir det litt "teit"?
Mamman til Mari Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Overhodet ikke teit, bare kjempekoselig, synes jeg :-)
Drømmejenta født 31.10.06 Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 Så koselig, jeg ville blitt kjempe glad for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå