Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Har begynt å gi gutten vår på 6mnd middag i det siste. Har prøvd å laget hjemmelaget mat og glass-mat, men han virker ikke intr, i dette. I dag så brekte han seg når jeg ga han moset potet og gulrot. Virker ikke som om han syns det er godt. Er veldig glad i grøt, men kan da vell ikke gi han det 3 ganger om dagen??.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 min også.Likte ikke middag.Men prøvde kalkun på glass.Den likte gutten min.Likte ikke lam og lapskausen.Prøvde en skje av og til.Men en periode fikk han grøt 3 ganger til dagen.Fikk en del fruktmos.Det bæsjer han godt av også.Han får ikke bare fruktmos til middag.Får det av og til ellers også.Liker det.Men nå liker han middag.Er bare og prøve.Ikke tvinge...
kokosyklus Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Man skal visst prøve en god del ganger med samme maten før ,an gir opp. Har lest 6 ganger et sted. Uten å TVINGE da så klart, men en skje hver gang til de venner seg til det. Jeg skal ikke si noe da, har en 3 mnd baby selv. Ser ikke for meg at det skal bli lett for oss heller, når det blir vår tur:)
Little Dreamer Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Hei, vi har funnet ut at det er en del forskjell på middagsglass merkene.Vår lille jente (7mnd) liker ikke småfolk eller nestle glassene,men hun elsker hipp sine...alle sorter derfra.Et tips er da å prøve litt forskjellige ,de hun liker "tok" hun med en gang.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 min kar på 7 mnd liker ingen middags glass.. har prøvd alle både fra nestle, småfolk, hipp... Har prøvd å lage selv også men han brekker seg så vi stresser ikke. han spiser grøt og andre ting så
Mammapudding Skrevet 13. mai 2008 #6 Skrevet 13. mai 2008 Leah har ikke likt noe som helst middagsmat heller, men nå i det siste har hun begynt å spise litt..ca 1/2 glass. Og hun er 9 mnd:) Så noen liker vel bare grøt og brødskive bedre:) Har du prøvd å gi brødskive hvis du ikke vil gi så mye grøt? Leah fikk brødskive fra hun var 6,5 mnd, elsket det:)
*smula* Skrevet 13. mai 2008 #7 Skrevet 13. mai 2008 Det er ganske normalt at de ikke liker middag. Min lille spiser nå 4 mnd glass i en alder av 9 mnd. Han har akkurat begynt å spise middag. Ikke stress med det. Vent noen uker, også prøver du igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå