Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til marmaris 24 mai, hjem 7juli. Noen som har vært der på den tiden, og kan svare meg på hvordan tempraturene er på denne tiden? Håper vi slipper å fryse og at det fint går ann å bade....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

7 juni mente jeg

Skrevet

Skal også til Marmaris 24 mai:-)Første gang vi reiser så tidlig,som regel drar vi 14 dager senere.Rundt den tiden du skal hjem ligger det som regel på 30-35 grader.Så tror ikke vi kommer til å fryse nå i slutten av mai heller.Vært der i juli og august,og det er ikke å anbefale!Da er det ofte rundt 45 grader:-(

Skrevet

Kan forresten være litt kjølig i sjøen enda..

Skrevet

Å som jeg gleder meg. Skal reise med en gutt på 3 år og en baby på 5 mnd, så det er bra det ikke er 40 grader :) Vi kommer nok til å holde oss ved bassenget på dagen, bedre for små barn enn sjøen det tror jeg. Hvor lenge skal dere være da? Hotell?

Skrevet

Er nok en fin tid å reise med små barn:-)Sånn passe varmt.

Har med oss ungene på 13,9 og 2.

Skal ligge på Prestige leiligheter/hotell,er 25 stykker som skal reise sammen,med store og små.Første gang vi reiser så mange sammen,så det blir spennende;.)

Vært noen ganger i Tyrkia,men andre gangen vi skal til Marmaris.

Forrige gang lå vi på Villa Neighbours.Hvor skal dere være da?

Gleder meg også masse nå:-)

Skrevet

vi skal bo på club antiqe hotell og leiligheter.Reiser med detur.Har oxo vært i tyrkia noen ganger. Mest i alania, men en gang i marmaris. Men da var det midt på sommeren og uten barn.

Skrevet

He,he,spørs om ikke vi skal på samme fly vi da;-)Reiser også med Detur,tror flyet går kl 04 på natta.

Blir hentet privat der nede,et av venneparene våre har en bekjent der nede som har ordnet buss.

Mest i Alanya her også,men likte oss veldig godt i Marmaris:-)

Skrevet

Husker ikke helt når flyet gikk, men tror det var på kvelden en gang, så vi var fremme på natta. Bor i møre og romsdal, så har en lang biltur til gardermoen. Gruer meg litt til den med tanke på barna, men går nok helt bra.

Skrevet

Ja,da har dere en drøy tur.Men kanskje barna sovner litt siden det er på den tiden av døgnet...

Vi skal også fly fra Gardermoen,men bor i Skien,så det blir ikke så langt for oss.Ca halvannen time.

Håper minsten sovner på flyet

Skrevet

Vi var i Marmaris i Juni i fjor, da var det sånn passe temperatur. Ble nesten litt for varmt noen dager! Reiste med Detur vi også, og ble der 3 dager for lenge pga. at det ble noe tull med flyet. Har enda ikke fått erstatning for tapte arbeidsdager og ekstra utgifter. Men alt i alt hadde vi en fin tur. Marmaris er en nydelig perle:-) Kunne tenkt meg tilbake i år også, men da med et annet reiseselskap..

Skrevet

Hvordan opplevde dere Detur?Har aldri reist med selskapet før,reist med Star Tour tidligere.Men har hørt litt mindre positive ting om Detur...

Skrevet

Vi fikk beskjed om at de fra Detur alltid skulle være tilgjengelige ved hotellet, for de hadde kontor der. Da noen hadde vært i leiligheta vår på nattes tid fikk vi ikke noe hjelp.

Dagen vi skulle dra og var ferdig pakka og kom ut fra hotellet fikk vi beskjed om at vi måtte vente noen timer, så der satt vi da ute i varmen med reiseklærne og koffertene våre. Vi fikk alltid nye beskjeder om når vi skulle bli henta med bussen, men den kom ikke før 3 dager senere.

Synes de skulle gitt mer presise beskjeder. Dessuten skulle vi hatt igjen litt penger for ekstra mat, telefoner hjem og tapt lønn fra jobb.

Skrevet

Det er kjedelige opplevelser:-(

Har ei veninne som jobber på reisebyrå,og hun sa også at de har litt dårlige erfaringer med Detur.De er trege til å ta kontakt når det er ting de har lurt på,vanskelig å komme inn på sidene deres når de trenger info i forbindelse med bestilling av reiser o.l.

De bruker vel Atlasjet å fly med også,og de har vel ikke akkurat vært så positivt omtalt.

Er litt redd for å fly i utgangspunktet,men tenker sånn at etter mye negativ omtale har de vel kanskje skjerpet rutiner og service:-)

Skrevet

Når vi endelig skulle få fly så var det ikke plass til alle som skulle hjem heller, men de med små barn gikk i første rekke. Vi skulle egentlig sitte på et helt annet fly enn det som kom. Det kom bare et lite fly med folk uten uniformer, dessuten fikk vi ikke mat på flyet som vi hadde betalt for.

Vi får satse på at de har skjerpa seg ja. Alle som var med da vi dro skulle ihvertfall sende inn klager og ikke gi seg. Krysser fingrene for at dere får en minnerik og fin opplevelse. Veldig koselig i Marmaris da:)

Skrevet

Ene venneparet vi skal reise med har reist med Detur et par ganger tidligere,og de har ikke hatt noe særlig å klage på.

Så får håpe dette hører med til sjeldenhetene!Ødelegger jo ferieopplevelsen når sånt skjer.

Satser på at ting går fint,og det er som du sier kjempekoselig der:-)

Skrevet

Glemte å nevne at vi skal være 1 uke:-)Skulle gjerne hatt en uke til der,men det var ikke så lett å få til denne gangen.Eldstemann går siste året på barneskolen,og på denne tiden er det så mye prøver,turer,avslutning o.l.Fått beskjed om at de helst ser at vi ikke tar ungene ut av skolen da.Og ikke så enkelt å ta de ut helt i starten av ungdomsskolen til høsten heller.Og midt på sommeren er det for varmt der.Så det skal ikke være enkelt;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...