Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 ..etter kun ett møte? Med litt promille på en lørdags natt?
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Nei det er jo heeeeeeeeeeeeeelt umulig! Alle folk er jo like så siden det ikke har skjedd andre, så er det helt umuuuulig at det har skjedd deg!
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Jepp;) det var sånn jeg møtte min kjære..å han hadde dame i tillegg, vi gjorde ingenting, men vi ble stupforelsket den kvelden;) Han gikk rett hjem og dompa dama si, å siden har vi vært sammen og han fridde til meg etter 2 mnd og jeg var gravid etter 4 mnd;) Nå har vi en nydelig sønn på snart 4 mnd og vi er fremdeles hodestups forelska i hverandre;) Så JA det går ann;)
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 Uff.. jeg ble så betatt at jeg bare tenker på han heeeele tiden.... men han er nettopp ute av et forhold og ikke klar for noe, sier han.. men så 2 sek etterpå sier han at han har falt pladask for meg og at jeg har trollbundet han....
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #6 Skrevet 12. mai 2008 hm...mannfolk er merkelige dyr;) men et godt råd; ikke vis at du er for intresert det gjør dem bare småredde og i tillegg elsker mannfolk å jakte;) å vise for mye interesse gjør dem bare uintresserte;)
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #7 Skrevet 12. mai 2008 Prøver.. men ikke lett når man blir foret med kompliment man ikke er vandt med.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå