! ! ! Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Har mensmurringer og vondter i korsryggen. Er det vanligt i uke 34? Jeg er 2. gangs og husker jeg havde mensmurringer på slutten sist, men det var i uke 40 og som optak til fødslen. Håper noen har bedre hukommelse enn meg. Takk for alle svar.
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Jeg tror da det..... Jeg har hatt det mange ganger og er i uke 32 +4.
turbo Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Jeg er i uke 34 og hadde skikkelige menssmerter her om dagen... satt i korsryggen og var rett og slett vondt! jeg er 1.gangs, så visste ikke helt hva jeg skulle gjøre..men de ga seg etter et par timer.. Hadde mensmurringer i uke 29 også, da sjekka legen med UL at jeg ikke hadde åpning,det hadde jeg ikke,,,så det er nok helt normalt!
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 ja hender jeg kjenner mensmurringer jeg å.er 32 uker jeg å har kjent d nå å da i noen uker nå. sist hadde jeg det kun når jeg lå. helt til masriene startet noen dager før babyn kom er vel modning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå