Gå til innhold

Overreagerer jeg eller??????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt i går å så på i mors mage, barns utvikling og in the womb med tvillinger,trillinger og firlinger. Sambo var med broren og svigerinna å så på bil, men kom hjem mens the womb stod på. Og saken er den at vi for en uke siden fikk vite at den ene tvillingen ikke lever lenger... og dette vet svigerinna at jeg tar rimelig hardt. Og hun spurte i går hvordan det gikk,jeg var ærlig og sa at jeg ikke har det helt lett pga av dette...det ER vondt. Så på slutten av the womb var det jo filmet at både tvill, trill og firlingene satt i vippestoler etter hverandre... og da slenger hun ut av seg; ER DET SLIK DET SKAL BLI HER NÅ ELLER??? Den kommentaren gjorde så vondt,men jeg har klart å holde meg opp til de to store reiste til pappan sin i dag. Men i kveld knakk jeg.. overreagerer jeg eller???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mente du? Skjønte ikke helt..

Skrevet

Synes det var en svært usmakelig kommentar fra svigerinnen din!! Jeg hadde blitt ganske satt ut selv.

Skrevet

At du overreagerer vil jeg ikke si, for det er jo klart at du føler det er vondt, men tror ikke at svigerinna tenkte så nøye gjennom det hun sa?

Skrevet

Ble kanskje litt otete det der... men jeg venter ellerventet tvillinger. Den ene er død,dette er tungt for både meg og sambo.. Dette vet svigerinna,men slengte ut en kommentar om at er det slik det skal bli her nå da,,,,når hun så tvillinger,trillinger og firlinger sitte på rekke og rad,,,,, skjønte du nå?? Overreagerer jeg på at hun slenger ut en slik kommentar, når vi akkurat har fått vite at den ene tvillingen i magen er død??

Skrevet

Nei, det gjorde du ikke. Håper du sa i fra til henne.

Skrevet

Nei, synes ikke du overreagerte. Utrolig tankeløst av henne å slenge ut av seg.

Skrevet

Oki,veldig vanskelig for å si fra om dagen. Er så proppafull av homoner og tårene renner lett. Har egentlig aldri vært flink til å si fra til folk om sånne ting, for jeg er sååå redd for å såre noen. Men sambo og jeg er skjønt enige om at kommer det en slik kommentar til når hun er på besøk her, blir hun kastet ut. Huff, tok helt piffen ut av meg det der.... men det går seg sikkert til etterhvert. Er vel litt ekstra sår når det gjelder akkurat dette temat også, etter å ha hatt 4 sa, og nå en liten død baby i magen....

Skrevet

Jeg hadde sagt fra til henne. Skriv et lite brev til henne og si at du nok har forståelse for at det ble sagt i et ubetenksomt øyeblikk, men at det gikk veldig inn på deg. Om jenta ikke er ondskapsfull, så mente hun nok ikke å såre.

 

En god klem til deg. Jeg kan nok ikke skjønne akkurat hvor vondt det er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...