mamma til 2 skjønnheter Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Føler min er våken nesten konstant i magen
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 JA! Min er veldig sprelsk!!! Slitsomt til tider, og hva i all verden skal han opp og "grave" rundt leveren min etter? Høyre nederste ribben er sårt og vondt etter alle spark.... Men han er rolig sånn mellom 02- og 06 om morgenen tror jeg.... for da får jeg i allefall sove litt :-D Er glad han er aktiv da. Det betyr jo at han har det bra og har overskudd til å plage mamma'n sin litt ;-)
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Slenger meg på her jeg... Jeg holdt på å ringe føden her en natt, jeg trodde seriøst det var noe galt... fikk ikke sove og han hadde holdt på i mange mange timer... Men herregud så kos da.. Må si jeg ofte må "prate" med han og spør om han kan roe seg litt ja *fnis*
Gulp Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Ja, sånn er det her også! Tenker av og til med litt gru på om hun skal være like mye våken når hun kommer ut også
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 Litt opp og ned, noen dager kjempeaktiv og andre dager litt mer rolig. Godt å kjenne spark da, men når hun begynner å trykke under ribbena så er det nok altså, for det er vondt, hehe... :-P
MadameMimm Skrevet 12. mai 2008 #6 Skrevet 12. mai 2008 Jepp, lillegutt her kan med sikkerhet karakteriseres som en VELDIG aktiv baby. Enda mer aktiv enn hva storebroren var, og han er speedy gonzales på utsiden også. Håper ikke det er noe i at aktiv i magen = aktiv utenfor magen, for jeg ønsker meg sårt en rolig sjel denne gangen, iom at jeg allerede har en som er motsatt!
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. mai 2008 Så godt å høre ! Blir kjempenervøs av at han tumler rundt nesten hele tiden for jeg er så redd for at det skal være misstrivsel ! Men synst jo også at det er godt på samme tid for da veit jeg jo at han lever. Men han tumler mest rundt navlen og nedover heldigvis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå