1stor1liten =) Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Når godjenta var liten fikk hun NAN i ny og ne , hadde ikke noe magevondt fra den. Til godgutten har jeg kjøpt Hipp mme og har gitt han 110 ml ved 3 anledninger for å se om han ville ta flaske. sist var i dag og han har vært uvanlig mer grinete i dag en ellers..
Ksenia & Anjem Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Størstemann ga vi Collett, men den tålte han ikke, fikk magevondt så vi byttet til NAN, ingen problemer.. minstemann har vi bare gitt nan, går helt fint
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Hørt flere som har begynt me Collett, men etterhvert gått over til Nan pga magevondt eller at de ikke drakk den i det hele tatt.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Min her fikk et par flasker med Hipp helt tidlig, men spydde opp alt et par timer etterpå. Byttet til Nan, først ferdigblandet- så pulver. Alt satt og ingenting kom opp..... Ble litt hard i magen, men det fikset malt. Nå får han bare en flaske før sengetid i tillegg til mm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå