Gå til innhold

Erfaringer med ulike merker MME


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når godjenta var liten fikk hun NAN i ny og ne , hadde ikke noe magevondt fra den.

 

Til godgutten har jeg kjøpt Hipp mme og har gitt han 110 ml ved 3 anledninger for å se om han ville ta flaske. sist var i dag og han har vært uvanlig mer grinete i dag en ellers..

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Størstemann ga vi Collett, men den tålte han ikke, fikk magevondt så vi byttet til NAN, ingen problemer..

 

 

minstemann har vi bare gitt nan, går helt fint

Skrevet

Hørt flere som har begynt me Collett, men etterhvert gått over til Nan pga magevondt eller at de ikke drakk den i det hele tatt.

 

Skrevet

Min her fikk et par flasker med Hipp helt tidlig, men spydde opp alt et par timer etterpå. Byttet til Nan, først ferdigblandet- så pulver. Alt satt og ingenting kom opp..... Ble litt hard i magen, men det fikset malt. Nå får han bare en flaske før sengetid i tillegg til mm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...