☆Anonymia☆ Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 ho heie me på,kun forda hu kjeme fra der eg kjeme fra =) verdens kulaste dialekt =)
☆Anonymia☆ Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2008 haha =) hun er hu supersøt syns jeg =)
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 å hadde for meg av en eller annen grunn at du var ei Oslo frøken. At du bodde i utkanten av Oslo,litt landlig til. :-D
☆Anonymia☆ Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. mai 2008 jeg nei?? hehe neida er bare utrooooolig flink til å late som =) haha =)
Monajenten Skrevet 12. mai 2008 #6 Skrevet 12. mai 2008 Å NEI OG NEI KINE!!! :-O "Eg likikje sånne....naturting..." :-O :-O :-O
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #7 Skrevet 12. mai 2008 Jeg synes det er kjempetrist at Emma gikk ut. Hun var helt klart den med mest i hodet - spør du meg. Dessuten sier Beate ikke et pip bare liksom-smiler ..
☆Anonymia☆ Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. mai 2008 ja har skjedd jeg har blitt litt flau på hennes vegne....men må verne om "storabuen"
☆Anonymia☆ Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 12. mai 2008 hahaha=) *ler* da lo jeg godt jeg også ja =)
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #10 Skrevet 12. mai 2008 Hahahaha der kan du se-du er god til å etterligne en oslofrøken:o) Neida aner ikke hvorfor jeg har trodd det,bare min lille hjerne som jobber litt ekstra innimellom;o)
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #11 Skrevet 12. mai 2008 SUPERSØT? Å den jenta går meg så på nærvene at jeg nok måtte ha sittet på hendene mine om jeg hadde møtt henne.. Makan til fisefin fjåsefrøken skal man lete lenge etter, hvertfall er det slik hun blir fremstilt..
☆Anonymia☆ Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 12. mai 2008 ja jeg ser nok på henne med et litt komisk syn,så jeg syns bare hun er søt =)
Petrine C",) Skrevet 12. mai 2008 #13 Skrevet 12. mai 2008 Men hun snakker jo litt bokmål og, har hun tilknyttning der og?
Ksenia & Anjem Skrevet 12. mai 2008 #15 Skrevet 12. mai 2008 beate er en skikkelig sutrekjærring..ååå buhhu camping..jeg tror ikke hun har sagt mere til stig enn en setning..emma var kjempesøt synes jeg og litt mere i huet.
☆Anonymia☆ Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #17 Skrevet 12. mai 2008 syns begge to er like søte jeg =)=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå