Gå til innhold

jess BEATE is still in the running =)=)


Anbefalte innlegg

Skrevet

ho heie me på,kun forda hu kjeme fra der eg kjeme fra =)

verdens kulaste dialekt =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha =)

hun er hu supersøt syns jeg =)

Skrevet

å hadde for meg av en eller annen grunn at du var ei Oslo frøken.

At du bodde i utkanten av Oslo,litt landlig til.

 

:-D

Skrevet

jeg nei??

hehe neida er bare utrooooolig flink til å late som =)

haha =)

Skrevet

Å NEI OG NEI KINE!!! :-O

 

"Eg likikje sånne....naturting..."

 

:-O :-O :-O

Skrevet

Jeg synes det er kjempetrist at Emma gikk ut. Hun var helt klart den med mest i hodet - spør du meg. Dessuten sier Beate ikke et pip bare liksom-smiler .. :P

Skrevet

ja har skjedd jeg har blitt litt flau på hennes vegne....men må verne om "storabuen" ;)

Skrevet

hahaha=)

*ler*

da lo jeg godt jeg også ja =)

Skrevet

Hahahaha der kan du se-du er god til å etterligne en oslofrøken:o)

 

Neida aner ikke hvorfor jeg har trodd det,bare min lille hjerne som jobber litt ekstra innimellom;o)

Skrevet

SUPERSØT?

Å den jenta går meg så på nærvene at jeg nok måtte ha sittet på hendene mine om jeg hadde møtt henne.. Makan til fisefin fjåsefrøken skal man lete lenge etter, hvertfall er det slik hun blir fremstilt..

 

Skrevet

ja jeg ser nok på henne med et litt komisk syn,så jeg syns bare hun er søt =)

Skrevet

Men hun snakker jo litt bokmål og, har hun tilknyttning der og?

Skrevet

haha ja sånn kan det gå =)=)

 

Skrevet

beate er en skikkelig sutrekjærring..ååå buhhu camping..jeg tror ikke hun har sagt mere til stig enn en setning..emma var kjempesøt synes jeg og litt mere i huet.

Skrevet

hun bor i oslo =)

Skrevet

syns begge to er like søte jeg =)=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...