Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Som noen av dere skriver i innleggene deres...
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Hovedinnlegger,- altså hun eller han som forfattet innlegget.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Hovedinnlegger....altså den som startet tråden.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Tusen takk! jeg er som dere sikkert skjønner ganske ny her:)
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 Tusen takk, det har jeg også lurt på!! Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå