Gå til innhold

Skyggestrek og liten blødning, -gravid eller ei?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har egentlig ikm til fredag, men testet i kveld da jeg har fått positiv test tidlig før. Kom opp en svak, svak strek..:) Men så er det det at jeg har blødd litt nå i helgen da. Litt friskt blod og litt mer brunt. Ikke mye, men litt altså...:)

Hva tror dere? Er jeg gravid som nettopp har hatt festeblødning eller bør jeg belage meg på at streken forsvinner etterhvert (at jeg "mister")?:)

Vet at jeg må se det an da, men alltid gøy å høre hva dere tror!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noen forutsetninger for å svare på dette, men en strek er jo en strek da!! (eller + i mitt tilfelle da)

Kan hende du har hatt festeblødning? Aldri opplevd dette, bare lest om det. Men som sagt (skrevet) en strek er en strek!! Ihvertfall svææært sjelden at en postiv test er feil!=) Heldig du da, som tester positivt så tidlig! Veit du når du ble befruktet da?

Skrevet

Jeg blødde en del rundt uke 5-6 denne gangen, men den sitter ennå. Det er jo mange som blør selv om de er gravide, og alt går bra videre. Så det er fullt mulig at dette går bra.

Skrevet

Jeg har hatt festeblødning flere ganger før, så det er ikke noe fremmed..:) Synes bare det er rart at jeg tester positivt såpass kort tid etter den. Det tar vel tid fra egget festes og til man får positiv test?!

Vet ikke når jeg ble befruktet, men hadde el for ca 12 dager siden tror jeg....:)

Skrevet

Er jo såklart mulig, men tør ikke helt håpe...:) Har hatt en sa og en ma siden vi startet prøvingen i august, derfor er jeg ikke veldig optimistisk akkurat!:)

Skrevet

Skjønner - lykke til i hvert fall:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...