flypapir Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Har ikke ikm før fredag, men mistenker at jeg har el tidligere enn jeg skal og dermed ikm noe tidligere.. Tok en test nå nettopp og der kom det sannelig opp en svak strek! Har kommet litt friskt blod og litt gammelt blod nå i helgen, men det er vel muligens festeblødning? Har hatt festeblødning flere ganger før, så håper jo det er det da....
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Oi, så spennende da! Svak strek er jo ikke så mye å lure på da!)) Gratulerer!!
kei80 Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 grattis sier jeg bare!!!! Masse lykke til videre!!
Dotten Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Sender et forsiktig gratulerer jeg også ... Masse lykke til!!!!
flypapir Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. mai 2008 Tok en ny test i dag. Streken var sterkere og jeg har ikke hatt noen blødninger på et par dager! Satser derfor på at det var festeblødning og flytter inn på 1.trimester! Håper å bli der inne denne gangen uten å miste lille spira... Lykke til videre jenter!
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 13. mai 2008 #7 Skrevet 13. mai 2008 Så gøy Marte! Du hadde jo litt god følelse denne pp! Gratulerer så utrolig mye!!!! Håper jeg også er like heldig, selv om det er lite trolig, men har et trykk neders i bekkenet, ikke at det trenger å bety noe, men man håper jo selvfølgelig helt til tr kommer! Er akkurat som noe foregår der nede, men tør ikke håpe! Har du noe symtomer??Dene gangen går det bra!!!klem susanne
flypapir Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. mai 2008 Tusen takk Susanne! Har hatt noen symptomer, men har selvsagt fått flere etter positiv test... Har hvertfall kjent murringer i bekkenet, er småkvalm, tisser oftere, fryser...og sikkert masse mer hvis jeg kjenner ekstra godt etter... Håper du får positiv test neste uke, slik at vi kan slå følge inn på 1.trimester! Jeg skal hvertfall krysse fingre og tær for deg!
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 13. mai 2008 #9 Skrevet 13. mai 2008 Det trykker velig nedi bekkenet, om murringene har begynt, kan jo være tr også, men håpet og troen er jo der. Pluss ble spådd gravid i mai, så er jo låv å håpe! Hvordan er puppene da? hvordan kjennes de ut?? Hvordan kjentes de ut ca en uke før ikm? Jeg har jo ei uke igjen til ikm, men kjenner fremdeles ikke noe i puppene, kanskje det stikker av og til.. Hehe.. jaja, hvis ikke så må du komme inn å hilse på meg av og til:) og heie litt på meg i tunge tider..
Clemencia Skrevet 14. mai 2008 #10 Skrevet 14. mai 2008 Åå, gratulerer Krysser fingrene og håper at dette svangerskapet går bra! Var veldig fortjent, har liksom lagt litt merke til deg her inne jeg Lykke til og håper du får en fin graviditet
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 14. mai 2008 #11 Skrevet 14. mai 2008 Så spennende ! Jeg krysser fingrene for deg, og håper det beste :-) Masse lykke til videre !
flypapir Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 14. mai 2008 Suzy: Puppene mine er relativt følelsesløse gitt... Har aldri kjent at jeg har vært gravid ved at de har vært ømme, så her søkes det etter andre symptomer. Spennende med murringer da, men det kan jo (som du sier) være tr også. Er så kjipt at symptomene kan være både tegn på tr og på at man er gravid! Men jeg skal hvertfall heie masse på deg og krysse fingrene for at du tester positivt om en uke!
Villstyring *2009-baby?* Skrevet 14. mai 2008 #13 Skrevet 14. mai 2008 Krysser det jeg har av fingra å tær (det skulle vel bli 20 kryssinger?hehe) for at spira klorer seg fast! Gratulerer så mye Å lykke til til alle prøvere her inne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå