Camillaa Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Hei Jeg har ei datter på 21 mnd, som for inntil en og en halv måned siden la seg til å sovne av seg selv og sov hele natten igjennom. La henne i halv åtte åtte tiden. Men nå for en og en halv måned siden, ville hun ikke sovne av seg selv lenger og våkner alt fra 1 til 4ganger pr natt sikrikende og stående i sengen. Hun har slitt litt med tenner og slikt noe men fortsatt det samme. Jeg har nå sittet inne hos henne og holdt litt på hode og kroppen hennes med ei hånd til hun har sovnet, men det tar ofte alt fra 15 min til 45 min før hun sovner. PLuss at hun sovner ofte rundt 21 tiden også. Hun våkner også som sagt hver natt, og da må jeg stå opp og roe henne ned, slik at hun sovner igjen, det kan tar alt fra kort tid til 30 mihn og opp til en times tid om hun har skreket seg veldig opp. Nå har jeg lagt meg på en madrass ved siden av sengen hennes for å kunne komme inn før hun skriker seg veldig opp, det har hjulpet litt da hun roer seg mye raskere, men dog fortsatt så våkner hun opp flere ganger om natten.... Har ikke sovet en hel natt siden påske, sliten ja!! Har tenkt at dette er en periode og at hun har separasjonsangst og drømmer masse og tenner osv, men det gir seg ikke... Jeg er i mot skrikemetoden, prøvd den når hun var kun noen få mnd, det funket bra, hungråt kun 15 min på det lengste, men nå så grpåter hun seg helt vekk, og det orker jeg ikke. Noen råd ???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå