Gjest Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Jeg gjør ikke det, tar bare leggene. Har jo hår på lårene og, men føler det blir så ork å måtte ta lårene også!
Zyan Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Pleier ikke gjøre det, men har skjedd et par ganger. Et ork ja, men så lenge det er små små dun som er lyse og forsåvidt ikke syntes..så får de være der:)
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 uff NEI! Ikke lårene.. Fikk ett sånt kick under graviditeten faktisk:-P hvor jeg barberte lårene. Meeen.. under barberingen kom det ett problem jeg ikke tenkte på før jeg begynte!! Hvor skulle jeg stoppe?!!? Endte opp med ast jeg stoppa under rumpa, men det så jo helt TEIT ut! Tenk å gå i bikini da, så ser du den hårskillen under rumpa. Nei uff. Det var første og siste gang:-P Barberer opp knærne. Det får være nok!:-P
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 nei, bare leggene.....lårene trengs ikke =))
Anne-B. Skrevet 12. mai 2008 #7 Skrevet 12. mai 2008 Jeg gidder ikke å barbere leggene engang. Har ikke så mye hår der at det gjør noe, syns jeg. Men under hver graviditet var de ganske så sorte, så da gjorde jeg det.
*ale* Skrevet 12. mai 2008 #8 Skrevet 12. mai 2008 Tror ikke jeg har hår der da...... Ikke noe jeg ser vaffal...
*bolla pinnsvin* Skrevet 12. mai 2008 #9 Skrevet 12. mai 2008 Bare leggene. Har knapt nok hår på dem, så å ta låra i tillegg hadde vært litt overkill ;o)
mamman til to gutter Skrevet 12. mai 2008 #10 Skrevet 12. mai 2008 Jeg har mye hårvekst, så jeg "stusser" litt på lårene av og til, men hadde jeg hatt kun kort, lyst dun ville jeg ikke gjort det. Har en venninne som kun tok leggene og hun har enda mer hårvekst enn meg og det så ikke pent ut... Ble nevnt "tilfeldig" når vi var på en lengre tur sammen at "jeg tar litt på lårene også" og etter det har vi sjeldent sett henne med ubarberte lår...
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #11 Skrevet 12. mai 2008 Blæh, mine på leggene har også blitt litt sorte etter graviditeten :/ men på låra er de jo bare lyse. Det syns at det er hår der, spesielt om jeg fryser litt og de står rett ut, men føler ikke at det er grunn nok for å fjerne de. Da blir det sikkert enda mer hår der!
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #12 Skrevet 12. mai 2008 Ja, begge deler. Begynte å ta lårene også etter at jeg så en meget sparsomt behåret venninne i strømper, miniskjørt og motlys. Det var utrolig lite lekkert med pinnsvinsveis gjennom strømpene Selv de tynneste og fineste hårene var GODT synlige...
Anne-B. Skrevet 12. mai 2008 #13 Skrevet 12. mai 2008 Princess: Sære greier det der. Også fikk jeg økt og mørkere hårvekst bare på skinnleggen. Så veldig delikat ut. Samboeren min bryr seg ikke, så da fant jeg ut at det var en ting mindre å tenke på.
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #14 Skrevet 12. mai 2008 KUn leggene....starter man å barberer lår og armer så kan man fort se seg nødt til gjøre det hele tida også..ikke særlig lurt...noen lyse "usynlige" hår får man tåle å ha på kroppen.
ifie Skrevet 12. mai 2008 #15 Skrevet 12. mai 2008 Det hender (har mørkt hår), men da bruker jeg krem, ikke høvel.
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #16 Skrevet 12. mai 2008 NEI!! Jeg nekter!! Jeg vil IKKE tåle det.. Får krupp av kroppshår
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #17 Skrevet 12. mai 2008 Hehe, jeg har bare sort hår nederst på leggene, ser skikkelig teit ut, med ring rundt over hver ankel. Ikke så godt synlig siden de er så tynne de hårene, men likevel lite pent
tulip Skrevet 12. mai 2008 #18 Skrevet 12. mai 2008 leggene og BAKSIDEN av lårene, foran er hårene lyse og bittesmå men det kan jeg ikke si om de bak... Pleier å gå til vokse-dama av og til, og resten tar jeg med epilatoren. Litt pining, men det er det verdt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå