Amalie82 Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Hei! Vi skal en tur til syden vi, men lurer så på hvor!!! Jeg har lyst til Sharm eL Sheik, for der vet jeg at det er gode temperaturer i vannet nå. Men selvfølgelig begynner det å bli vel varmt i lufta. I hvertfall for vesla og sambo:-) Ikke er sambo veldig gira på å dra dit heller. (Smeller jo i et sett der...(bomber) Hi hi) Tror det er større sjans for å krasje på vei til flyplassen men...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå