ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Bruker dere monitorer, staver, strimler osv?? Lurer på hva som i lengden blir billigst, og hva som er mest nøyaktig... Så en på billigetester.no som man tester spytt med, hvor pålitelig er den tror dere?? Gleder meg til at vi kan begynne å prøve, og håper at sambo er med på leken igjen, etter å ha fått litt noia etter at jeg plutselig ble så babysyk!! (han har "mast" i flere år allerede, men alt ble plutselig så alvorlig ....)
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 13. mai 2008 Dytter litt jeg
Studinen88 m/ gutt i magen ♥ Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Jeg tror at den spyttprøven også er ganske pålitelig, ellers ville den ikke blitt referert til på sider som kvinnelegen og pernille. Men, jeg forstår at du er skeptisk. Selv har jeg testa med staver fra billigtester, og de fungerer veldig bra! I alle fall på meg. Vet at det er noen som sverger til cb, men de er så dyre i forhold!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå